اوپو اف 3 پلاس

اوپو اف 3 پلاس معرفی شد؛ متخصص ثبت سلفی با دوربین دوگانه در جلو

با گذشت زمان، پازل گوشی‌های هوشمند جدید شرکت‌های مختلف در سال 2017 در حال تکمیل شدن است. از ال جی با LG G6 گرفته تا گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) و سایر محصولات. در کنار این تولیدکنندگان شاخص، سایر شرکت‌ها نظیر Oppo می‌خواهند با معرفی محصولات شاخص خود، بخشی از بازار خرید را به دست آورند. امروز نیز گوشی جدید اوپو اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) رسما رونمایی شد.

اوپو طی هفته‌های گذشته، تیزرهای تبلیغاتی متعددی از اوپو اف 3 پلاس را در فضای مجازی منتشر کرده بود و حالا شاهد رونمایی رسمی از این محصول هستیم. مشخصه بارز این گوشی جدید، دو لنز دوربین آن در بخش جلو به شمار می‌رود که به لطف آنها می‌توان سلفی‌هایی با زاویه دید 120 درجه را ثبت کنید؛ بدین ترتیب تمامی دوستان شما در کادر قرار خواهند داشت.

اوپو اف 3 پلاس با دوربین دوگانه خود متخصص ثبت سلفی به شمار می‌رود

دو لنز دوربین جلوی گوشی اوپو اف 3 پلاس 8 مگاپیکسلی هستند. برای تصاویر حرفه‌ای و رزولوشن بالا می‌توانید از دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب استفاده کنید. زاویه دید این دوربین معمولی است. در دوربین عقب دستگاه از سنسور IMX398 سونی با گشادگی لنز f/1.7 بهره گرفته شده است. از جمله قابلیت‌های این دوربین می‌توان به فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه و همچنین فلاش LED دوگانه اشاره کرد.

همچون سخت‌افزار دوربین، گوشی اوپو اف 3 پلاس شباهت‌های زیادی به گوشی R9s این شرکت دارد؛ هر دو محصول از آنتن 6 خطی بهره می‌برند و کاربران مشکلی در آنتن‌دهی نخواهند داشت.

البته این گوشی جدید از R9s کمی بزرگتر است. صفحه نمایش Oppo F3 Plus حدود 6 اینچ بوده و حاشیه‌های کناری صفحه 2 میلی‌متر هستند. پنل صفحه 1080p گوشی توسط لایه مستحکم گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. باتری 4 هزار میلی‌آمپری محصول نیز عمر شارژدهی مناسبی را به کاربران تضمین می‌کند.

اوپو اف 3 پلاس

باتری بزرگتر به اوپو این امکان را داده تا از تراشه بهتری استفاده کند؛ تراشه اسنپدراگون 635 با چهار هسته کورتکس A72 (و چهار هسته کورتکس A53). از این تراشه معمولا در گوشی‌های پرچمدار و قدرتمند بهره گرفته می‌شود (البته در طراحی بهینه‌تر 28 نانومتری). حافظه رم و ذخیره‌سازی گوشی اوپو اف 3 پلاس به ترتیب 4 و 64 گیگابایت هستند؛ شایان ذکر است حافظه داخلی را می‌توان به لطف درگاه میکرو اس‌دی ارتقا داد. در نهایت سیستم‌عامل اندروید مارشمالو به همراه رابط کاربری اختصاصی Color OS نسخه سه این مجموعه را همراهی می‌کند.

این گوشی قطعا در بازار هند عرضه می‌شود، البته اطلاعات زیادی پیرامون زمان عرضه و قیمت محصول در دسترس نیست. رونمایی رسمی گوشی Oppo F3 Plus فردا انجام می‌شود و امیدواریم در مراسم فردا اطلاعات بیشتری در دسترس خبرنگاران قرار گیرد. علاوه بر این، احتمالا بردار کوچکتر F3 پلاس – یعنی اوپو اف 3 – نیز در مراسم فردا رونمایی شود.

شایان ذکر است اطلاعات این خبر در یک صفحه رسمی توسط اوپو منتشر شده بود که پس از مدتی از روی سایت مربوطه برداشته شد. احتمالا فردا و پس از برگزاری مراسم رونمایی، دوباره شاهد انتشار این اطلاعات بر روی سایت اوپو خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام…در بازار ایران عرضهه میشه؟

  2. اوپو خودش از پرفروشتریناست.پس این ال جی هست که باید تلاش کنه بخشی از بازارو بدست بیاره.اپو فروشش خیلی بیشتر از الجی هست