تیم کوک و سرفیس بوک

تصویر صندلی تیم کوک و سرفیس بوک در کنار هم به سوژه کاربران توییتر تبدیل شد

مایکروسافت اخیرا ایده چند سال قبل تیم کوک را به واقعیت تبدیل کرده است. تیم کوک پنج سال قبل نظر جالبی درباره محصولات هیبریدی و چندکاره داد. وی به این موضوع اشاره کرد که می‌توان به عنوان نمونه یک تستر و یخچال فریز را با یکدیگر ترکیب کرد، اما مشکل اینجاست که محصول نهایی به درد هیچکس نمی‌خورد. اکنون زمان آن رسیده تا مایکروسافت این دستگاه هیبریدی را در قالب یک پکیج شکیل سرفیس بوک در اختیار وی قرار دهد! مشاهده نام تیم کوک و سرفیس بوک مایکروسافت در کنار یکدیگر موضوعی بسیار تعجب‌آور است.

مایکروسافت به عنوان غول دنیای نرم افزار، 300 دستگاه سرفیس پرو 4 را برای کنفرانس توسعه‌دهندگان در کشور چین فراهم کرده است. در این کنفرانس، بدون شک یک دستگاه متعلق به تیم کوک بوده، چرا که وی نیز در این رویداد حضور داشت. گفتنی است تبلت‌ چندکاره مایکروسافت در این کنفرانس روبه‌روی تمامی حضار قرار گرفته بود. این تبلت‌ها به نرم افزار مایکروسافت آفیس مجهز شده و کاربران می‌توانستند به کمک آن‌ها به صورت الکترونیکی به پرسش و پاسخ بپردازند.

تیم کوک و سرفیس بوک

از قرار معلوم بسیاری از حضار به محض شروع کنفرانس، دستگاه‌های سرفیس پرو 4 خود را جابه‌جا کرده‌اند. علاوه بر آن، تصاویر و ویدیوهایی نیز وجود دارند که نشان می‌دهند تعدادی از حضار تبلت‌های در مقابل خود را به گوشه‌های میز انداخته‌اند. البته، هنوز مشخص نیست چه اتفاقی بین تیم کوک و سرفیس بوک افتاده است! اینک تصویر یک سرفیس پرو 4 با نام تیم کوک در کنار آن، رفته رفته در حال پخش‌شدن در توییتر است. البته این اولین بار نیست که تیم کوک و یا حداقل نام وی در کنار یک دستگاه ویندوزی دیده می‌شود. به عنوان نمونه حدود سه سال پیش، تیم کوک تصویری حاوی یک مک بوک را در حالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که بر روی این دستگاه اپل، سیستم عامل ویندوز نصب شده بود.

عاقبت تیم کوک و سرفیس بوک مایکروسافت چه شده است؟

از آنجایی که استفاده از یک دستگاه هیبریدی دلخواه تیم کوک نیست، می‌توان انتظار داشت وی از این سرفیس پرو 4 به عنوان پایه آیپد خود استفاده کرده است. در هر صورت وی آیپد پرو خود را به چشم یک دستگاه همه کاره می‌بینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*