نخستین تصویر پس زمینه اندروید O را با کیفیت بالا دانلود کنید

گوگل نخستین تصویر پس زمینه اندروید O یا همان اندروید 8 را منتشر کرد. هم اکنون می‌توانید آن را با بالاترین کیفیت ممکن در انتهای همین مطلب دانلود کنید.

گوگل روز گذشته از اولین نسخه پیشنمایش اندروید O مخصوص توسعه دهندگان پرده برداری کرد و از هم اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید. این والپیپر به لطف نسخه توسعه دهندگان اندروید 8 گوگل منتشر شده است؛ هرچند اگر شما هم به عنوان یک توسعه دهنده قصد استفاده از آن را داشته باشید، می‌توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود آن کنید. نسخه پیشنمایش اندروید 8 گوگل اینک قادر به نصب بر روی گوشی های گوگل پیکسل (Google Pixel) گوگل پیکسل ایکس ال، گوگل پیکسل سی، نکسوس 6 پی، نکسوس 5 ایکس و نکسوس پلیر خواهد بود.

قطعا اگر صاحب یکی از این گوشی ها نیستید، بسیاری از قابلیت های جدید و جذاب اندروید بعدی گوگل را از دست خواهید داد، اما تا زمانی که این نسخه مختص توسعه دهندگان است به هیچ عنوان به مصرف کنندگان عادی توصیه نمی‌شود آن را بر روی گوشی خود نصب کنند. از طریق این لینک می‌توانید با تمامی قابلیت های جدید اندروید O آشنا شوید.

این طبیعیست که هر کاربری بخواهد حداقل کمی از مزه‌ی اندروید بعدی گوگل را زودتر از پاییز امسال که عرضه خواهد شد بچشد. خوشبختانه به لطف گوگل شما حتی اگر صاحب یکی از گوشی های مذکور نیستید هم می‌توانید کمی آن را تجربه کنید. اول از هر چیزی بد نیست که نگاهی به تصویر پس زمینه اندروید O بی‌اندازیم که به تازگی منتشر شده است. طی سالیان اخیر، گوگل پس از اندروید آبنبات چوبی (Lillipop) یا همان نسخه 5 سبک و سیاق جدیدی را به پس زمینه گوشی های هوشمند آورد. آن‌ها متریال های مفهومی والپیپرها را که پیشتر عرضه می‌کردند متوقف کرده و سعی کردند پس زمینه‌هایی حاوی تصاویری از طبیعت واقعی را در اختیار کاربرانشان قرار دهند؛ تصاویری که ظاهرا توسط دوربین های ماهواره ای گرفته شده‌اند و نقاط مختلفی از کره زمین را به زیبایی هر چه تمام به تصویر می‌کشند.

تصویر پس زمینه اندروید O

تصویر پس زمینه اندروید O

اینک گوگل نسخه با کیفیتی از تصویر پس زمینه اندروید O‌ را منتشر کرده است. متاسفانه این تنها تصویر زمینه‌‌ای است که مربوط به نسخه آینده این پلتفرم موبایلی است، اما همین یک تصویر به اندازه کافی جذاب و زیبا است که می‌تواند همین حالا به پس زمینه میلیون‌‌ها گوشی هوشمند در سراسر جهان تبدیل شود

برای تماشای نسخه با کیفیت و تمام سایز تصویر پس زمینه اندروید O بر روی این لینک کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*