گلکسی اس 8

تماشا کنید: این ویدیوی کوتاه حسگر تشخیص اثر انگشت گلکسی اس 8 را به تصویر می‌کشد

درحالی که تنها چند روز تا زمان معرفی رسمی گلکسی اس 8 باقی مانده اما شایعات تمامی ندارند و همچنان شاهد درز تصاویر و ویدیوهایی از این گوشی هستیم. امروز ویدیوی جدیدی منتشر شده که حسگر تشخیص اثر انگشت گلکسی اس 8 را در کنار ماژول دوربین نمایش می‌دهد.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ راه سایر کمپانی‌های سازنده اسمارت فون‌های اندرویدی را در پیش گرفته و سنسور تشخیص اثر انگشت را از جلوی دستگاه به پشت منتقل کرده است. این سنسور به حدی کنار دوربین قرار گرفته که احتمال لمس لنز دوربین به هنگام باز کردن قفل دستگاه را بسیار بالا می‌برد و حداقل تا زمانی که به محل دقیق آن عادت کنید باید مدام لنز دوربین را تمیز نمایید.

در ابتدا قرار بود این حسگر زیر نمایشگر و درون گلکسی اس 8 قرار گیرد تا هیچ سطح خارجی برای این سنسور قابل مشاهده نباشد اما طبق گفته‌ها مهنسان سامسونگ با کمبود وقت مواجه شده‌اند و نتوانستند این طرح را عملی کنند. ما نیز از این اتفاق استقبال می‌کنیم چرا که نمی‌خواهیم فاجعه نوت 7 بر اثر کمبود وقت و پافشاری بیهوده بر سر افزودن امکانات جدید تکرار شود.

حسگر تشخیص اثر انگشت گلکسی اس 8

آیا شما هم در پایین و وسط گوشی مربع سفید رنگی که گلکسی اس 8 را شبیه به یکی از رقیبانش می‌کند را مشاهده کردید؟ چه عملکردی برای آن قسمت از گوشی متصور هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه سوال داشتم که چرا ګوشی جی سون برایم بدون نیاز به فشار دادن کلید با اثر انګشت ان لاک میشه ولی اس سون ایج باید کلید بزنی سفحه روشن شه بعد با اثر انګشت قفل ګوشی رو باز کنی خیلی بده