کلاه ایمنی هوشمند

کلاه ایمنی هوشمند برای موتورسواران همراه با دوربین دید عقب و بلندگو ساخته شد

اخیرا یک کلاه ایمنی هوشمند برای موتورسواران ساخته و  معرفی شده که با استفاده از آن می‌توانید در زمان موتورسواری، بدون هیچ مشکلی با تلفن همراه صحبت کرده و از تمامی امکانات گوشی موبایل مانند گوش دادن به موسیقی و پیدا کردن مسیر استفاده کنید. کلاه ایمنی CrossHelmet اوایل تابستان امسال در بازار عرضه خواهد شد.

کلاه ایمنی هوشمند CrossHelmet دارای یک نمایشگر است که در جلوی صورت قرار می‌گیرد و اطلاعات نقشه و مسیر را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر آن، با استفاده از برنامه‌ای که همراه با این کلاه ارائه می‌شود، می‌توانید دستورهای مختلفی را با حرکت سر صادر کنید؛ به عنوان مثال امکان روشن کردن پخش‌کننده موسیقی یا بلوتوث این کلاه ایمنی هوشمند با حرکت سر فراهم شده است. همچنین شما می‌توانید با نگاه کردن به لنز باریکی که در جلوی کلاه قرار گرفته و با فعال کردن GPS، موقعیت مکانی و مسیر رسیدن به مقصد را بررسی کنید.

همچنین یک دوربین بر روی کلاه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توان تصاویر محیط اطراف را مشاهده کرد. این کلاه ایمنی به منظور حفظ آسایش و آرامش موتورسواران، از یک سیستم کنترل سر و صدا نیز برخوردار است.

دسترسی به قابلیت‌‌های گوشی موبایل با کلاه ایمنی هوشمند CrossHelmet

بنابراین شما می‌توانید با کلاه ایمنی هوشمند CrossHelmet به تمامی امکانات و قابلیت‌های یک گوشی موبایل هوشمند بدون دخالت دست، دسترسی داشته باشید. اگر در حین موتورسواری کسی با شما تماس گرفت، با تکان دادن سر به تماس دریافتی پاسخ دهید. دوربین دید عقب این کلاه نیز با افزایش دامنه دید شما، تاثیر بسیاری در کاهش تصادفات و مشکلات احتمالی خواهد داشت. کلاه ایمنی CrossHelmet در اوایل تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد اما فعلا جزئیاتی از قیمت آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*