آلکاتل Idol 5S

آلکاتل Idol 5S بار دیگر با نمایشگر 5.2 اینچی و اندروید نوقا رویت شد

ماه گذشته بود که مشخصات گوشی آلکاتل Idol 5S در وب سایت امتیازگیری گیک بنچ رویت شد و به لطف آن اطلاعاتی از این گوشی موبایل میان رده به بیرون درز پیدا کرد. حال بار دیگر این گوشی برند Alcatel در یک وب سایت امتیازگیری دیگر به نام GFXBench رویت شده است تا اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی بیشتر شود.

آلکاتل معمولا حضور قدرتمندانه‌ای را در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC) به عمل می‌آورد. اما سال جاری TCL که صاحب برند آلکاتل است، به جز معرفی گوشی برند بلک بری به نام کی وان (BlackBerry KeyONE) از گوشی دیگری پرده برداری نکرد. احتمالا آن‌ها پروژه‌های زیادی در دست توسعه دارند که زمان کافی را برای رونمایی از تمامی آن‌ها به یکباره نداشته و یا شاید آن‌ها می‌خواهند از استراتژی جدیدی استفاده کنند و هر یک از محصولات خود را با فاصله زمانی از یکدیگر معرفی کنند.

با این حال ما مطمئنیم که تی سی ال در آینده‌ای نزدیک قصد دارد از یک گوشی میان رده جدید به نام آلکاتل Idol 5S رونمایی کند. صحبت از این گوشی برای نخستین بار به ماه فوریه و زمانی که آن را در وب سایت امتیاز دهی Geekbench رویت کردیم بازمی‌گردد، اما حالا اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست آمده است.

 

بیشتر بخوانید:

آلکاتل از گوشی Idol 4S با ویندوز 10 موبایل رونمایی کرد

مشخصات فنی آلکاتل Idol 5S

GFXBench نام یکی دیگر از وب سایت های امتیازگیری است که مشخصات محصولات موبایلی معرفی نشده را در خود جای می‌دهد و اطلاعات قابل ارائه توسط آن همواره بیشتر از اطلاعات به دست آمده از سوی وب سایت گیک بنچ است. حال گوشی آلکاتل Idol 5S نیز در این وب سایت رویت شده است تا ما بتوانیم بیشتر با آن آشنا شویم. در حال حاضر ما می‌دانیم که گوشی هوشمند برند آلکاتل از یک چیپست هلیو پی 20 با پردازنده 8 هسته‌ای، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اما حالا این را هم می‌دانیم که نمایشگر گوشی آلکاتل Idol 5S دارای اندازه 5.2 اینچ و رزولوشن Full HD خواهد بود و در راس بخش نرم افزاری آن نیز شاهد حضور اندروید 7 نوقا خواهیم بود.

علاوه بر این، گوشی مذکور از یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی در پنل جلویی خود میزبانی می‌کند. البته اطلاعات محدود است و ما نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری از این دو دوربین داشته باشیم. ما هنوز از ظرفیت باتری و یا وجود یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی مطلع نیستیم؛ اما آنچه که از این مشخصات اعلام شده می‌توان قضاوت کرد، عدم پیشرفت چندان زیاد گوشی آلکاتل Idol 5S نسبت به نسل پیشین خود گوشی Idol 4S است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*