کیس های رنگی آیفون 7 در 6 رنگ متنوع و شاد معرفی شدند

کیس های رنگی آیفون 7 معرفی شدند؛ گوشی خود را با ساعت هوشمندتان ست کنید

همانطور که انتظارش را داشتیم، شرکت اپل امروز طی کنفرانسی ساده اقدام به ارتقای برخی محصولات فعلی خود و معرفی چند ابزار جانبی برای آنها کرد. در همین راستا، کیس های رنگی آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) نیز در 6 رنگ متنوع رونمایی شدند.

کیس های رنگی آیفون 7 جهت هماهنگی ظاهری با اپل واچ طراحی شده‌اند

خانواده آیپد امروز شاهد اضافه شدن یک عضو جدید با نام آیپد 9.7 اینچی با شروع قیمت از 329 دلار بود. نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز در همین رویداد از سوی اپل معرفی شدند. از دیگر اتفاقات کنفرانس امروز نیز می‌توان به رونمایی از نسخه‌های ارتقایافته آیپد مینی (iPad mini) و آیفون اس ای (iPhone SE) اشاره کرد که در این نسخه‌ها، حافظه دستگاه‌ها بدون افزایش قیمت، بالاتر رفته است. بندهای جدید با رنگ‌های تازه‌ای نیز برای ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Watch) رونمایی شدند و به گجت پوشیدنی اپل طراوت خاصی بخشیدند.

اهالی کوپرتینو در اقدامی جالب و برای -به اصطلاح- ست شدن بیشتر بندهای جدید ساعت هوشمند با گوشی موبایل کاربران، اقدام به معرفی کیس های رنگی آیفون 7 و 7 پلاس در 6 رنگ متنوع کرد تا هماهنگی بیشتری بین این دو دیوایس از نظر ظاهری به وجود آورد.

کیس های رنگی آیفون 7 در 6 رنگ متنوع و شاد معرفی شدند

3 کیس سیلیکونی و 3 کیس دیگر چرمی هستند

3 کیس اولی از جنس سیلیکون بوده و با قیمت 35 دلار در دسترس قرار خواهند گرفت. این کیس های رنگی آیفون 7 و 7 پلاس با نام‌های لاجوردی، کاملیایی و ریگی (یا همان آبی، قهوه‌ای و قرمز خودمان) معرفی شدند. این در حالی‌ست که 3 کیس دیگر از جنس چرم بوده، قیمتی 45 دلاری داشته و رنگ آنها نسخه تیره‌تر همان رنگ‌های قبلی‌ست. اپل قول داده کیس های جدیدش -همانند کیس های رسمی که قبلا معرفی کرد- کاملا مناسب و اندازه گوشی موبایل کاربران باشد.

با این 6 کیس جدید، حالا تعداد قاب‌های رسمی اپل برای گوشی های پرچمدارش به 22 عدد رسیده است که 12 کیس از جنس سیلیکون و 10 کیس دیگر نیز چرمی هستند. شما کدام را می‌پسندید؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*