نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رسما توسط اپل معرفی شدند

همانطور که شب گذشته اعلام کردیم، فروشگاه شرکت اپل ساعاتی به حالت غیر فعال درآمد تا اهالی کوپرتینو از تازه‌ترین محصولات خود رونمایی کنند. ساعاتی پیش بود که این فروشگاه بار دیگر راه اندازی شد که چندین محصول جدید را در خود جای داده است. این محصولات جدید شامل نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Red Edition) همراه با یک آیپد جدید می‌شوند.

بدون شک یکی از جذا‌ب‌ترین محصولات رونمایی شده در رویداد بهاری اپل، معرفی نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بود. رنگ بندی محصولات شرکت اپل همواره در یک طیف مشخصی قرار داشت و این برای نخستین بار است که یکی از محصولات آن‌ها با رنگ قرمز به عرضه خواهد رسید. بدون شک طراحی قرمز رنگ جذاب و متفاوت از محصولات عرضه شده در بازار است و می‌تواند بار دیگر خاطرات قدیمی نوکیا را در دنیای طراحی زنده کند.

نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

بیشتر بخوانید:

آیپد 9.7 اینچی جدید اپل رونمایی شد؛ شروع قیمت از 329 دلار

 

نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تنها از نظر رنگی با آیفون های اصلی متفاوت هستند

نسخه قرمز آیفون 7 و 7 پلاس به جز رنگش، هیچ چیز جدیدی را نسبت به نسخه اصلی خانواده آیفون 7 که سال گذشته میلادی عرضه شد ندارد. لازم به ذکر است که نسخه های 128 / 256 گیگابایتی آیفون 7 با قیمت 749 و 849 دلار به فروش می‌رسند و نسخه های 128 / 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس نیز با قیمت 869 و 969 دلار فروخته می‌شوند. محصولات سفارشی قرمز رنگ اپل از جمعه آینده (4 فروردین ماه) به فروش خواهند رسید.

نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

در حالی که این مدل های جدید برای نخستین بار است که خانواده محصولات اپل اضافه می‌شوند، آن‌ها تنها شامل یک تغییر کوچک شده‌اند که به نظر مطلوب و جالب می‌آید. لازم به ذکر است که اپل احتمالا در ماه سپتامبر از دو گوشی آیفون 7 اس و 7 اس پلاس (iPhone 7s & 7s Plus) و احتمالا نسخه استثنایی آیفون 8 (iPhone 8) رونمایی خواهد کرد که تغییرات بزرگی را به همراه خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*