اوکیتل U16 Max

اوکیتل U16 Max ؛ یک فبلت بسیار جذاب میان رده

شرکت اوتیکل امروز از یک فبلت جذاب و میان رده رونمایی کرد. اوکیتل U16 Max نام این فبلت است که از هم اکنون با قیمت 110 دلار به صورت پیش خرید در دسترس مشتریان است و از تاریخ 28 مارس (8 فروردین) با قیمت 148 دلار به صورت کامل فروخته خواهد شد. در حالی که Oukitel U16 Max یک گوشی میان رده است، اما با توجه به قیمت گذاری که برای آن انجام شده، باید گفت که فبلت جدید شرکت اوکیتل ارزش بسیار بالایی را برای خریداری خواهد داشت.

مشخصات فنی اوکیتل U16 Max

این گوشی هوشمند زیبا، دارای بدنه‌ای تمام فلزی است که از یک نمایشگر 6 اینچی بر روی قاب جلویی خود بهره می‌برد. به طبع این گوشی سنگین وزن است و از ابعاد بزرگی نیز برخوردار خواهد بود. گوشی اوکیتل U16 Max از ابعاد 165.5 در 83.3 در 9.15 میلی‌متر و وزن 222 گرم بهره می‌برد که همراه با لبه هایی نرم و کمی قوس در قسمت پشتی خود ارائه کننده ارگونومی مناسبی است.

اوکیتل U16 Max

رزولوشن نمایشگر 6 اینچی این گوشی دارای وضوح 720 در 1280 پیکسل بوده که تراکم پیکسلی 245ppi را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. در زیر قاب U16 Max، یک چیپست 8 هسته‌ای MT6753 شرکت مدیاتک با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز همراه با رم 3 گیگابایتی به کار رفته است. حافظه داخلی این گوشی نیز 32 گیگابایت بوده که همراه با یک کارت حافظه 32 گیگابایتی می‌توانید آن را تا 32 گیگابایت دیگر نیز افزایش دهید.

اوکیتل U16 Max

در بخش دوربین، این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که هر پیکسل آن دارای سایز 1.1 میکرون پیکسل بوده و اپرچر آن نیز f/2.0 است. در قسمت جلویی نیز، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با اپرچر کوچکتر f/2.2 قرار گرفته است.

اوکیتل U16 Max

از آنجایی که یک گوشی غول پیکر، نیازمند یک باتری قدرتمند است، این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که می‌تواند برای مدت زمان طولانی صفحه گوشی شما را روشن نگه دارد. اما این تنها بخش قضیه نیست، چرا که پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام نیز باعث هرچه سریع‌تر شارژ شدن این گوشی خواهد شد.

شرکت اوکیتل از یک رابط کاربری مزین شده به سیستم عامل اندروید 7 نوقا در راس بخش نرم افزاری این گوشی استفاده کرده است. آیکون ها تماما از طراحی اختصاصی این شرکت بهره می‌برند، ظاهر رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد است و قابلیت‌های ریز و درشت دیگری نظیر دستورات حرکتی برای قفل گشایی، اپلیکیشن های اختصاص داده شده به اسکنر اثر انگشت و همچنین ضبط از صفحه برای بهبود رابط کاربری در آن به کار رفته است. حالت اسپلیت اسکرین اندروید نوقا نیز به خوبی در نمایشگر 6 اینچی این گوشی عملکرد خود را به رخ می‌کشد که می‌تواند لذت استفاده دو اپلیکیشن در کنار یکدیگر را به کاربران ارائه کند. یک قابلیت جذاب دیگر، استفاده از گوشی تنها با یک دست است که می‌تواند کار با این گوشی بزرگ با یک دست را میسر کند.

ما در این گوشی همچنین پشتیبانی از LTE برای باند 1، باند 3، باند 7، باند 8 و باند 20 را خواهیم دید. پشتیبانی از اتصال 3G نیز برای فرکانس‌های 900 الی 2100 مگاهرتز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. بنابراین اگر شما هم قصد خرید گوشی زیبای اوکیتل U16 Max را داشته باشید، می‌توانید از طریق این لینک اقدام به پیش خرید آن کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دنبال این گوشی میگردم

  2. کوشی اوکیتل یو16ماکس میخام چطوری

  3. لطفا راهنمایی کنید چطوری اوکیتل یو16ماکس خریداری کنم