تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شدند

گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) به عنوان دو پرچمدار سری اس کره‌ای‌ها در سال 2017 شناخته می‌شوند. تعداد شایعات و اطلاعات لو رفته از این دو گوشی در طی ماه‌های اخیر به قدری زیاد بود که منجر به ثبت رکوردی در این زمینه شد. با این حال رویداد رونمایی رسمی از این محصولات به زودی در نیویورک و لندن برگزار می‌شود و پاسخ تمامی سوالاتمان را خواهیم گرفت. امروز شاهد انتشار مجموعه جدیدی از تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 و نسخه بزرگتر آن بودیم.

هفته گذشته نیز تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 به همراه اطلاعات مربوط به قیمت آن در گزارشی آمده بود. همچنین امروز در حالی که 9 روز دیگر تا برگزاری رویداد رسمی کره‌ای‌ها زمان باقی مانده است، سامسونگ تصمیم گرفت دستیار هوشمند و اختصاصی خود در این محصولات را با نام بیکسبی (Bixby) رسما رونمایی کند.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 گزارشات قبلی را تایید می‌کنند

اما به نظر می‌رسد گزارشات و اطلاعات مربوط به پرچمداران جدید سامسونگ تمامی ندارند! امروز نیز مجموعه دیگری از تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 و +Galaxy S8 در فضای اینترنت منتشر شده است. از آنجایی که تاکنون تصاویر و رندرهای زیادی از این دو گوشی را دیده‌ایم، هیچ نکته جدید و غافلگیرکننده‌ای در گزارش امروز قابل مشاهده نیست.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8

از جمله مشخصات این پرچمداران در تصاویر تبلیغاتی جدید خود می‌توان به حاشیه‌های بسیار کم در پنل جلویی، گوشه‌های هلالی صفحه نمایش، بخش خمیده دستگاه، دکمه فیزیکی جدید برای بیکسبی در سمت چپ و در نهایت سنسورهای متعدد در بالای صفحه اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، همچون گلکسی نوت 7 در این محصولات نیز از اسکنر عنبیه چشم بهره گرفته شده است.

یک نکته بسیار مهم دیگر در این تصاویر، و البته گزارشات قبل، حذف شدن دکمه فیزیکی هوم از پنل جلویی دستگاه است. همچنین خبری از دکمه‌های بازگشت و برنامه‌های اخیر در نوار پایینی گوشی‌ها نیست. لوگوی سامسونگ نیز از جلوی گوشی حذف شده است. در زمینه مشخصات این محصولات باید بگوییم که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ترتیب از صفحه نمایش 5.8 و 6.2 اینچی سوپر آمولد بهره می‌برند؛ البته با توجه به خمیدگی پنل جلویی گوشی‌ها، میزان صفحه نمایش در دسترس کاربران تا حدی کمتر خواهد بود. اما ویژگی منحصر به فرد صفحه نمایش پرچمداران جدید سامسونگ، نسبت ابعاد 9:18.5 آنهاست؛ به لطف بهره‌گیری از این پنل‌ها، شاهد بزرگتر شدن صفحه نمایش پرچمداران سری اس، بدون ایجاد تغییرات محسوس در ابعاد بدنه آنها هستیم. فناوری جدیدی که در گوشی ال جی جی 6 (LG G6) نیز مورد استفاده قرار گرفته شده است.

تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 قلب تپنده Galaxy S8 سامسونگ و مدل پلاس آن هستند؛ قرار داشتن هر یک از این چیپست‌ها در گوشی، به بازار و ناحیه فروش بستگی دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود یک لنز 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شود. شایان ذکر است حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ نیز به پنل پشتی آنها منتقل شده است؛ موضوعی که ممکن است برای برخی کاربران آنچنان خوشایند نباشد.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8

ظرفیت ذخیره‌سازی انرژی باتری دو گوشی گلکسی اس 8 و نسخه بزرگتر آن، به ترتیب 3000 و 3500 میلی‌آمپر خواهد بود. نسخه استاندارد این محصولات با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه بوده و علاوه بر این، پورت USB نسخه C جایگزین درگاه‌های قدیمی محصولات سامسونگ شده است. در نهایت این مجموعه به صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا گوگل همراه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*