گلکسی اس 8 سامسونگ

تصاویر جدیدی از گلکسی اس 8 در رنگ‌های مختلف منتشر شد

به سرعت به روز برگزاری رویداد اختصاصی سامسونگ برای دو گوشی جدیدش نزدیک می‌شویم. گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) به زودی با طراحی منحصر به فرد خود از راه می‌رسند. در این میان منابع مختلف سعی می‌کنند تا برگزاری مراسم رسمی کره‌ای‌ها با انتشار گزارشات مختلف، توجه مردم را به خود جلب کنند.

البته اکثر تصاویری که این روزها شاهد لو رفتن آنها هستیم، مربوط به نسخه‌های اولیه و غیر رسمی گلکسی اس 8 سامسونگ می‌شود که در اختیار اپراتورها و یا سازندگان لوازم جانبی دستگاه قرار دارند تا تست‌های مورد نظرشان را بر روی محصول انجام دهند.

محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 8 سامسونگ با یک ویژگی خاص!

از جمله ویژگی‌های متمایز پرچمدار جدید کره ای ها در تصاویر این گزارش، نوار پایین صفحه است که میزبان سه دکمه شناخته شده ناوبری برای کاربران اندروید بوده و دیگر شاهد قرار گرفتن دکمه هوم فیزیکی در دستگاه نیستیم؛ حسگر اثر انگشت گوشی نیز به بخش پشتی آن منتقل شده است. علاوه بر این قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن سامسونگ در این تصاویر نیز کاملا به چشم می‌آید و اطلاعاتی نظیر تاریخ، ساعت و درصد باتری را نمایش می‌دهد. این تصاویر برای کسانی که گزارشات مربوط به گلکسی اس 8 سامسونگ را دنبال می‌کنند یا از آپدیت اندروید 7 نوقا در گلکسی اس 7 و اس 7 اج استفاده کرده‌اند، آنچنان تازگی ندارند.

علاوه بر این، صفحه نمایش جدید این پرچمداران سامسونگ با نسبت ابعاد 9:18.5، جلوه‌ای متفاوت را برای آنان به ارمغان آورده است؛ بدین ترتیب مهندسان سامسونگی موفق شدند بدون افزایش ابعاد بدنه دستگاه، صفحه نمایش بزرگتری را در آن تعبیه کنند. مشابه با چیزی که در ال جی جی 6 (LG G6) دیدیم.

اما یک نکته عجیب و قابل توجه در این تصاویر، حاشیه‌های پنل جلویی گلکسی اس 8 سامسونگ است که در رنگ‌های مختلف دیده می‌شود؛ همانطور که می‌دانید، روز گذشته evleaks@ تصویری از این پرچمداران در سه رنگ‌بندی مشکی آسمانی، خاکستری و نقره‌ای منتشر کرد. حاشیه‌های بالا و پایین گوشی در تمامی این سه رنگ‌بندی، مشکی بود. بدین ترتیب انتشار این تصاویر کمی ما را گمراه کرده است.

از آنجایی که منبع بیشتر تصاویر لو رفته از Galaxy S8 سامسونگ، تولیدکنندگان محافظ صفحه نمایش گوشی‌ها بودند، این امکان وجود دارد تصاویری که امروز منتشر شده‌اند مربوط به نمونه اولیه از گوشی باشند که یک لایه محافظ شیشه‌ای حرارت دیده بر روی آنان قرار گرفته است. رنگ این محافظ شیشه‌ای نیز متناسب با رنگ‌بندی پنل پشتی دستگاه متفاوت است. شاید برخی کاربران همرنگ شدن حاشیه‌های پنل جلو با بدنه پشتی دستگاه را ترجیح دهند.

همچنین محصولاتی با همین ویژگی هم‌اکنون در بازار برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج در دسترس قرار دارند. نظر شما در مورد چنین ایده‌ای جهت طراحی محافظ صفحه نمایش گوشی‌ها چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*