سونی اکسپریا ال 1

گوشی موبایل سونی اکسپریا ال 1 معرفی شد

کمتر از یک ماه از زمان معرفی دو پرچمدار قدرتمند و دو میان‌رده فوق‌العاده سونی در نمایشگاه MWC 2017 می‌گذرد. اکنون هرچه باشد، نوبت ارائه یک گوشی اقتصادی است تا سونی حرکت شگفت‌انگیز خود در سال جاری برای جلب نظر کاربران را تکمیل کند. گوشی موبایل سونی اکسپریا ال 1 (Xperia L1) به همین منظور عرضه شده است.

گوشی سونی اکسپریا ال 1 دارای حاشیه‌های کمی بوده و به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی (رزولوشن 1280 در 720 پیکسل) مجهز شده است. در داخل بدنه شاهد استفاده از چیپست مدیاتک MT6737T دارای یک پردازنده چهارهسته‌ای Cortex-A53 با سرعت 1.45 گیگاهرتز به علاوه پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 هستیم. گوشی سونی اکسپریا ال 1 در بخش حافظه نیز قابل قبول ظاهر شده و به 2 گیگابایت حافظه رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. حافظه داخلی گوشی را می‌توان با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش داد.

سونی اکسپریا ال 1 نخستین محصول اقتصادی سونی در سال 2017 است

در بخش دوربین، یک لنز عادی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f2.2 در پشت دستگاه و یک لنز زاویه باز 5 مگاپیکسلی دارای گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f2.2 در جلوی دستگاه به کار رفته است. در بخش اتصالات، شاهد قابلیت‌های بسیار خوب سونی اکسپریا ال 1 هستیم. پشتیبانی از دو سیم کارت در شبکه 4G LTE، پشتیبانی از وای فای 802.11n، بلوتوث نسخه 4.2 با aptX، فناوری NFC و A-GPS از قابلیت‌های بسیار مهم سونی اکسپریا ال 1 هستند. طرفداران این برند بدون شک با شنیدن خبر پشتیبانی سونی اکسپریا ال 1 از یو اس بی نسخه C خوشحال خواهند شد.

در این گوشی یک باتری 2 هزار و ششصد و بیست میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته که با توجه به سخت افزار نه چندان قدرتمند و همچنین وجود حالت STAMINA سونی برای ذخیره نیرو، کافی به نظر می‌رسد. استفاده از اندروید نوقا نسخه 7.0 در گوشی موبایل سونی اکسپریا ال 1، خبر خوشحال‌کننده دیگر برای طرفداران این غول ژاپنی است. گفتنی است این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از زمان عرضه و قیمت دقیق سونی اکسپریا ال 1 باید کمی منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*