سفینه شوالیه سیاه

20 واقعیت عجیب در مورد ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه ؛ فضاپیمای بیگانه در مدار زمین

بسیاری از ستاره‌شناسان معتقد هستند اطلاعات ما در مورد سیاره‌ی مادری‌مان، بسیار کمتر از آن چیزی‌ست که از سایر اجرام موجود در کیهان به دست آورده‌ایم. یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که برای مدتی طولانی سیاره زمین را تحت نظر دارد، ماهواره‌ای‌ست که ساخته‌ دست بشر نیست! ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه ، فضاپیمایی در مدار زمین است که با واقعیتی عجیب، در مدار زمین گردش می‌کند: این ماشین غول پیکر را ما انسان‌ها نساخته‌ایم!

از زمانی که بشر برای اولین بار موفق به خروج از زمین شد، به واقعیات خارق‌العاده‌ای دست پیدا کرد. اختراع انواع تلسکوپ‌ها، رصد اجرام مختلف آسمانی،‌ شناخت دقیق‌تر سیاره‌های موجود در منظومه‌ی شمسی و پی بردن به وسعت کیهان از جمله دستاوردهای انسان در این زمینه بوده‌اند. علاوه بر این‌ها، ارسال ماهواره‌هایی به قسمت‌های دور دست منظومه‌ی شمسی و تهیه تصاویر مربوط به سیاره‌ها و قمرهای آسمانی، دانش و اطلاعات ما را از منظومه‌ی خورشیدی‌مان افزایش داده‌اند.

وسعت جهان به اندازه‌ی 13.8 میلیارد سال نوری است، این بدان معناست که از لحظه‌ای تولد دنیا تاکنون 13.8 میلیارد سال می‌گذرد! با وقوع انفجار بزرگ (Big Bang)، جهان با سرعت نور شروع به انبساط یا گسترش کرد و در گوشه و کنار خود، اجرام مختلفی را شکل داد. وسعت کیهان به اندازه‌ای است که ممکن است دانش ریاضیاتی امروز ما، نتواند تصور درستی از آن را به ما ارائه کند. در طول این مدت، بسیاری از پدیده‌های خارق‌العاده‌ی آسمانی همچون ستاره‌ها، کهکشان‌ها، سیاره‌ها، اقمار و … شروع به شکل‌گیری کردند. در گوشه‌ی بسیار کوچکی از کیهان، منظومه‌ی شمسی و همچنین سیاره زمین قرار گرفته اند. با گذشت سال‌هایی بسیار طولانی، با برخورد دنباله‌دارها و اجرام یخی، زمین سرشار از آب شد و اولین نشانه‌ها از حیات شروع به شکل‌گیری کردند. با تکامل نسل‌های متعدد، سرانجام موجودی هوشمند به نام انسان پای بر این سیاره گذاشت و با تشکیل تمدن‌های مختلف، نسل به نسل بر دانش و مهارت‌های خود اضافه کرد. اکنون با گذشت هزاران سال از حضور ما انسان‌ها بر روی زمین، امروز قادر هستیم با ساخت فضاپیما و ماهوراه‌های فضایی، به فضای بیرون از زمین سفر کرده و سیاره‌ی آبی‌مان را از خارج مشاهده کنیم.

سفینه شوالیه سیاه

تصور کنید مشابه رویدادی که برای زمین رخ داد، در گوشه‌ای دیگر از دنیا نیز اتفاق افتاده باشد! در این صورت در گوشه‌ای از کیهان، گونه‌ای از حیات در حال زندگی‌ست که همانند ما، تمدن‌ و تکنولوژی‌های مختلفی دارد. کوچک‌ترین اختلاف زمانی در شکل‌گیری و تکامل موجودات زمین با این موجودات غیرزمینی، می‌تواند منجر به یک اختلاف عظیم در تمدن‌ها و امکانات آنان شود. برای مثال اگر تمامی رویداد‌هایی که در مورد شکل گیری جهان، پیدایش حیات و … در مورد زمین گفته شد، در نقطه‌ای از کیهان 1 میلیون سال زودتر رخ دهد، تمدن موجوداتی که در این نقطه از دنیا ساکن هستند، دقیقاً 1 میلیون سال از ما جلوتر است! تصور کنید که موجودات هوشمند آن نقطه از دنیا، طی این اختلاف به چه فناوری‌های غیر قابل تصوری دست پیدا کرده‌اند!

سفینه شوالیه سیاه

اگر چنین احتمالی واقعیت داشته باشد، طبیعی‌ست که این تمدن بسیار پیشرفته برای سال‌هایی طولانی ما را تحت نظارت و بررسی خود قرار داده باشد. البته برای این کار نیازی نیست که حتما به زمین سفر کنند! آن‌ها قادر هستند با تکنولوژی پیشرفته‌ی خود، سفینه‌ها یا ماهواره‌‌هایی را در نزدیکی ما قرار داده و به صورت از راه دور فرآیند رشد و تکامل ما را طی سال‌ها مورد بررسی قرار دهند. از اواخر دهه 50 میلادی به بعد، گردش یک شی غیر طبیعی در مدار زمین، به سوژه‌ای داغ و جذاب برای رسانه‌ها تبدیل شد. این شما و این هم ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه !

ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه از مرموزترین اشیای موجود در مدار زمین است که ساخت دست بشر نیست و قدمتی 13 هزار ساله دارد!

این ماشین فضایی غول‌پیکر، از اجرام طبیعی آسمان نیست؛ چرا که شباهت بسیاری از ماهواره‌های امروزی ما دارد. جالب است بدانید زمانی که شوالیه سیاه برای اولین بار در مدار زمین مشاهده شد، هنوز انسان‌ها موفق به ساخت ماهواره نشده بودند! گفته می‌شود حتی ایده‌ی فعلی ساخت ماهواره‌های فضایی توسط انسان نیز از ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه الهام‌گیری شده است! شوالیه سیاه یکی از جذاب‌ترین موضوعات قابل بحث در مورد فضاست، تا جایی که در همان سال‌های اولیه، شایعات و گمانه‌‌زنی‌های بسیاری مبنی بر ارتباط آن با یک ماموریت جاسوسی از کشور روسیه به گوش می‌رسید. اما واقعیت ماجرا این است که: ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه ساخته دست بشر نیست!

سفینه شوالیه سیاه

اگر شما هم مقاله‌ی مفصل و هیجان‌انگیز گجت نیوز، پیرامون شوالیه سیاه را خوانده باشید، احتمالا اکنون سوالات بسیاری در مورد این جسم غیر زمینی برایتان پیش‌ آمده است! در اینجا قصد داریم به ارائه جزئیات و واقعیاتی جالب در مورد این فضاپیمای موجود در مدار زمین بپردازیم.

 

1- با توجه به گزارش سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان، ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه از 50 سال قبل تاکنون، در حال مخابره‌ سیگنال‌های رادیویی است!

سفینه شوالیه سیاه

2- ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی، آن را به عنوان “شی ناشناس فضایی” نامگذاری کردند.

3- شایعات حاکی از آن هستند که نیکولا تسلا (Nikola Tesla) پس از ساخت یک دستگاه رادیویی با ولتاز بالا در Colorado Springs، اولین فردی بود که موفق به رهگیری سیگنال‌های رادیویی شوالیه سیاه در سال 1899 شد.

سفینه شوالیه سیاه

4- ستاره‌شناسان مختلف از سال 1930 میلادی تاکنون، از سیگنال‌های رادیویی متعددی گزارش می‌دهند که منبع آن ماهواره شواله سیاه است.

5- در سال 1957، دکتر Luis Corralos از وزارت ارتباطات ونزوئلا، هنگام تهیه یک تصویر از فضاپیمای Sputnik 2 بر فراز شهر کاراکاس، به طور تصادفی از ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه تصویر‌برداری کرد.

6- داستان شوالیه سیاه، اولین بار در روزنامه سنت لوئیس دیسپچ (St. Louis Dispatch) در سال 1940 منتشر شد. در سال 1954 میلادی نیز روزنامه The San Francisco Examiner، در مطلبی تحت عنوان “ماهواره” به آن پرداخت.

سفینه شوالیه سیاه

7- مجله تایمز در هفتم مارس 1960 میلادی، به موضوع داغ ماهوراه یا سفینه شوالیه سیاه پرداخت.

8- در سال 1957، یک شی ناشناخته بر روی فضاپیمای Sputnik 1 سایه اندازی می‌کرد. بنابر گزارشات، این شی ناشناخته در مدار قطبی قرار داشته است.

سفینه شوالیه سیاه

9- در سال 1957، ایالات متحده آمریکا ساخت یک فضاپیما جهت گردش در مدار قطبی را پیشنهاد کرد.

10- اولین گردش رسمی این ماهواره، در سال 1960 در مدار قطبی انجام گرفت.

11- مدارهای قطبی معمولا به منظور نقشه‌برداری و یا اندازه‌گیری زمان‌ عبور ماهواره‌ها از یک نقطه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماموریت توانست ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه را مورد مشاهده قرار دهد.

سفینه شوالیه سیاه

12- در سال 1960، ماهواره شوالیه سیاه یک بار دیگر در مدار قطبی ظاهر شد. ستاره‌شناسان و دانشمندان وزن این شی ناشناخته را در حدود 10 تُن تخمین زدند. این خبر، ماهواره یا سفینه شوالیه سیاه را به عنوان سنگین‌ترین جسم مصنوعی موجود در مدار زمین معرفی می‌کرد.

13- مدار گردشی شوالیه سیاه به دور زمین، نسبت به گردش تمامی اشیای موجود در مدار سیاره‌ی ما متفاوت است.

14- شرکت هواپیمایی گرومن، به این ماهواره‌ی مرموز توجه خاصی نشان می‌داد. در سوم سپتامبر 1960، یک دوربین ردیابی در کارخانه لانگ آیلند این کمپانی، موفق به تهیه یک تصویر از این شی عجیب و غریب شد.

15- شرکت هواپیمایی گرومن، یک کمیته‌ی مخفیانه را برای بررسی مشاهدات موجود تشکیل داد.

16- در سال 1963 میلادی، ایالات متحده آمریکا اولین ماموریت فضایی سرنشین‌دار خود را آغاز و طی آن گوردون کوپر را به فضا فرستاد. طی آخرین گردش مداری، گوردون کوپر از مشاهده یک شی ناشناخته‌ با نوری سبز رنگ خبر داد. ایستگاه ردیابی Muchea در استرالیا که پیغام دریافتی از کوپر را دریافت می‌کرد، این شی ناشناس را در تصاویر راداری خود در حال حرکت از غرب به شرق مورد تایید قرار دادند.

17- برای اولین بار یک اپراتور رادیویی، توانست سیگنال‌های دریافتی از ماهوراه یا سفینه شوالیه سیاه را مرتبط با صورت فلکی اپسیلون گاوران تفسیر کند.

سفینه شوالیه سیاه

18- پیغام ترجمه شده حاکی از آن بود که ماهواره شوالیه سیاه، به منظومه ستاره‌ای اپسیلون گاوران و زمانی در حدود 13 هزار سال قبل تعلق دارد!

19- در 23 آگوست سال 1954، مجله Aviation Week and Space Technology داستان و حقایق محرمانه‌ای را پیرامون شوالیه سیاه منتشر کرد که عصبانیت پنتاگون را در پی داشت.

20- ناسا به صورت رسمی تصاویر مربوط به شوالیه سیاه را منتشر کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

34 دیدگاه

  1. احمد رضا ایروانی فرد

    تبت یا هیمالیا.!!! ،. ممنون..

  2. فقط سوال اینجاست نمیدونم چرا بقول شماها که چیزی رو قران میبینید سعی میکنید به زورخلاصه یه ربطی بدینش به یه مطلب علمی یا چیزی که تازه کشف شده واصرارم دارید که آهاببینید این به فلان چیز اشاره داره هاو منظور فلانه..! فقط هیچکدوم توضیح نمیدید چرا درموردهیچ چیزی قبل از کشف اون مساله مطرحش نمیکنیدیا اصلن بر اساس اون مطلب و نظریه دانشمندان به کشفی چیزی دست پیدا کنند؟!! چرا هرچیز اختراع شده ای رو سعی داریدبهش بچسبونید؟! کجای قرار حتا کلمه ای درمورد یوفوهابیان شده؟
    دوستان حداقل با مقداری منطق و شرافت علمی جواب بدید نه تعصبات کور کورانه..
    آقای سجستانی، دوست عزیز، استاد! بزرگوار هرکسی که ذره ای با قران اشنایی داشته باشه میدونه که منظور از موجوداتی غیر انسانی جنه، چون همه جاش ٬الجن و والانس٬ کنار هم و بمراتب تکرار شده پس نه خودتون رو گول بزنید و نه ملت رو!!
    یعنی چی اخه هرجا هرچی پیدا کردید ربطش میدید به بحث موردنظرتون!! الانم اینجا که قران منظورش از موجودات غیرانسانی مثل اسب و شترو پرندگان..بوده رو با فضایی ها جایگزین کردی!!! بی خیال برادر…

  3. کاملا حقیقی و تائید شده توسط سازمان سیا ..
    در سال 1964 آمریکا با موجودات فرازمینی (کوتوله های خاکستری) که در سیاره ی سرپو هستند که (با چشم غیر مسلح در شبها قابل مشاهده است)….
    یک معاوضه انجام داد. ….
    12 دانشمند آمریکایی با 1 دانشمند فرازمینی مبادله شدن که ماموریت آنها 13 سال طول کشیده ….
    شوالیه ی سیاه یک ماهواره ی مخابراتی بین زمین و سرپو میباشد ..
    هنوز این ماموریت ها انجام میشود ….
    در آخرین ماموریت 5 انگلیسی 1 آمریکایی 1 روسی 1 چینی … برای انجام ماموریت به سیاره ی فرازمینی رفتند ……

  4. کاملا واقعی ….تائید شده توسط (سازمان سیا)..
    در سال 1964 آمریکا با موجودات فضایی (کوته های خاکستری)، یک معاوضه انجام داد. …
    12 دانشمند آمریکایی با 1 دانشمند فرازمینی در (سیاره ی سرپو )مبادله شدن ……
    که ماموریت آنها 13 سال طول کشیده …
    شوالیه سیاه یک ماهواره ی مخابراتی برای تماس با سیاره ی فرازمینی هاس. …که در فاصله ی 39 سال نوری زمین قرار دارد …. مورد استفاده قرار میگیری…
    این ارتباط و مبادله ی دانشمند بین زمین و سیاره ی سرپو هنوز ادادمه دارد …..

  5. این سفینه سرنشین دار نبود..من خودم اعتقاد زیادی به یوفوها دارم ولی از ناسا هیچ چیزی بعید نیست ممکنه ساخت خودشون بوده باشه و خودشونم نابودش کردن..ناسا هیچ وقت اطلاعات محرمانه خودشو منتشر نکرده..چیزایی هم ک راجع به یوفو توسط ناسا گفته میشه برای منحرف کردن ذهن ما از واقعیته..در واقع اندک اطلاعاتی هم که ما راجع به یوفوها داریم اطلاعاتیه که مثل یه پازل کنار هم قرار گرفته…شک نکنین همین الانشم موجودات فرازمینی هوشمند مارو زیر نظر دارن ولی دنبال برقراری ارتباط نیستن چون میدونن انسان ها صلح طلب نیستن…

    • خوب باید به این نکته توجه کرد که “سفر در زمان” بله میتونه انسان های هزاران سال بعد سیاره زمین باشند که بوسیله کرم چاله ها میانبر به مثلا 16 17 هزار ساله به گذشته سیاره زمین زدن وبا گذاشتن این ماهواره بیشرفته اطلاعات زمین و روزیر نظر بگیرن.واطلاعات منظومه ذکر شده هم رد گم کنی باشه،سفردرزمان مقوله سری دولت های صاحب تکنولوژی بوده.همین الانشم تکنولوژیش میتواند باشد همه این اثار تکنولوژی های پبشرفته انسان های همین سیاره باشن البته بغییر از بحث انتقال از جهان های موازی که بی نهایت است.

  6. بنظر من که خیلی مصخره است .اینهمه ساله اینهمه دانشمند و فضانورد و ستاره شناس دارن تو فضاهای دور دست با میلیون سال فاصله نوری دنبال وجود موجودات بیگانه میگردند. با ماهواره ها و وسایل پیشرفته سیگنالهای رادیویی میفرستند تا چنیدین میلیون سال نوری رو طی کنه به امید اینکه جوابی بگیرن…اونوقت تو مدار خود زمین به این نزدیکی موجودات فضایی تو فضاپیماشون نشتند و دارن تو مدار زمین میگردند بعد هنوزم ک هنوزه هیچکس خبری ازش نداره و ارتباطی باهاش برقرار نکرده؟مگه میشه اگه اینطور بود که تا الان میرفتن نزدیکش و از نزدیک باهاش ارتباط برقرار میکردن.اونوقت گذاشتن به حال خودش؟که هنینطور به گشتنش دور زمین ادامه بده؟

  7. خب اگه چنین ماهواره ای وجود داره و اطلاعات زمینی هارو به جایی میفرسته چرا نابودش نمیکنن؟

    • دوست عزیز طوری میگید نابودش کنیم که انگار بادکنکه
      طبقه فرضیه هایه صورت گرفته گیریم اگر درست باشه این ماهواره یا سفینه برمیگرده به ۱۳ هزار سال پیش
      نسل بشر با این همه معلوماتو دانش و فناوریش یه توک پا میخاد بره مریخ هنوز زور میزنه ینی هنوز خیلی موندیم تا برسیم به ۱۳ هزار سال پیششون
      اونوقت بزنیم ماهواره یا سفینه یا فضا پیماشونو نابود کنیم که اعلان جنگ کنیم
      هرچند طبق شایعات یه شئ ناشناس شوالیه سیاهو نابود کرد و رفت
      حالا یا کار خودشون بوده میخاستن ما از شوالیه سیاه سر در نیاریم یا رقیبشون خدا میدونه

  8. ببخشید این صورت فلکی اپسیلون گاوران یا بوتس ک نوشته تو ویکیپدیا زیر 50 سال نوری فاصلش ارتباطی داره با همون 7تا سیاره ک پیدا شده نکنه تو همون منطقه سیگنال میندازه اگ اون باش ک 100 درصد فضایا همونجا هستند.باو اینا چی میگن همه چیو میچسبونن ب شاخ گاو عزیزم لطفا این پاسخ بدین برام مهم بدون 7 سیاره جدید کدوم صور فلکی پیدا شده ارتباط با اینجا داره نزدیکش یا اصلا نه

  9. پس چرا تو قرآن چیزی درباره وجود کره ای غیر از زمین یا چنتا زمین گفته نشده؟!

    • من منظورتونو درست نفهمیدم ولی تو قران ب سیارات دیگه و یه سری موجودات دیگه یه اشارهایی شده((شمام تو دوران مدرسه این ایه رو زیاد شنیدین: انچه در “اسمانها” و انچه در زمین است خدارا تسبیح میگویند…))

      حالا اگه فرض کنیم حرف شما هم درست باشه و تو قران ب سیاره و موجودات فرا زمینی اشاره نشده باشه ولی قران وجودشونو تکذیبم نکرده…

    • یُسَبِّحُ لِلّٰهِ مٰا فِی اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ مٰا فِی اَلْأَرْضِ اَلْمَلِکِ اَلْقُدُّوسِ اَلْعَزِیزِ اَلْحَکِیمِ ﴿۱﴾
      آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، خدایى را که پادشاه پاک ارجمند فرزانه است، تسبیح مى گویند. (۱)

      البته جای دارد که به ظرافت لفظ آسمانها که جمع است نیز توجه شود که به نظر بنده شاید نشان دهنده لایه های اسمان و یا کهکشان ها باشد .

    • باسلام
      سوره شورا آیه 29 کاملااشاره به جنبندگان دیگرغیرازانسان زمینی دارد.
      الشورى
      وَمِنْ آیَاتِهِ خَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَثَّ فِیهِمَا مِن دَابَّهٍ وَهُوَ عَلَىٰ جَمْعِهِمْ إِذَا یَشَاءُ قَدِیرٌ
      ﻭ ﺍﺯ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ [ ﺭﺑﻮﺑﻴﺖ ﻭ ﻗﺪﺭﺕ ] ﺍﻭ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ [ ﻧﻴﺰ ] ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺟﻨﺒﻨﺪﻩ ﻣﻴﺎﻥ ﺁﻥ ﺩﻭ ﭘﺮﺍﻛﻨﺪﻩ ﺍﺳﺖ ، ﻭ ﺍﻭ ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮ ﺟﻤﻊ ﻛﺮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺗﻮﺍﻧﺎﺳﺖ .(29)

    • mahz etelaetoon ghoran gofte k ghbl az shoma adamini digar afaridim…ye kam tahghigh konid bad nist….

    • چون شماتاالان هیچ مطالعه ای نکرده ایدوگرنه درقرآن که نقل شده به جزدنیای ماکائنات ودنیاهایی بسیارفوق پیشرفته وجودداردبامردمانی بسیارپاک وعاری ازهرگونه گناه که دارای هوش بینهایت بالایی نیزهستند

      • دوست گرامی کجا قرآن همچین موضوعی نوشته….؟

        • فقط سوال اینجاست نمیدونم چرا بقول شماها که چیزی رو قران میبینید سعی میکنید به زورخلاصه یه ربطی بدینش به یه مطلب علمی یا چیزی که تازه کشف شده واصرارم دارید که آهاببینید این به فلان چیز اشاره داره هاو منظور فلانه..! فقط هیچکدوم توضیح نمیدید چرا درموردهیچ چیزی قبل از کشف اون مساله مطرحش نمیکنیدیا اصلن بر اساس اون مطلب و نظریه دانشمندان به کشفی چیزی دست پیدا کنند؟!! چرا هرچیز اختراع شده ای رو سعی داریدبهش بچسبونید؟! کجای قرار حتا کلمه ای درمورد یوفوهابیان شده؟
          دوستان حداقل با مقداری منطق و شرافت علمی جواب بدید نه تعصبات کور کورانه..
          آقای سجستانی، دوست عزیز، استاد! بزرگوار هرکسی که ذره ای با قران اشنایی داشته باشه میدونه که منظور از موجوداتی غیر انسانی جنه، چون همه جاش ٬الجن و والانس٬ کنار هم و بمراتب تکرار شده پس نه خودتون رو گول بزنید و نه ملت رو!!
          یعنی چی اخه هرجا هرچی پیدا کردید ربطش میدید به بحث موردنظرتون!! الانم اینجا که قران منظورش از موجودات غیرانسانی مثل اسب و شترو پرندگان..بوده رو با فضایی ها جایگزین کردی!!! بی خیال برادر…

      • فقط سوال اینجاست نمیدونم چرا بقول شماها که چیزی رو قران میبینید سعی میکنید به زورخلاصه یه ربطی بدینش به یه مطلب علمی یا چیزی که تازه کشف شده واصرارم دارید که آهاببینید این به فلان چیز اشاره داره هاو منظور فلانه..! فقط هیچکدوم توضیح نمیدید چرا درموردهیچ چیزی قبل از کشف اون مساله مطرحش نمیکنیدیا اصلن بر اساس اون مطلب و نظریه دانشمندان به کشفی چیزی دست پیدا کنند؟!! چرا هرچیز اختراع شده ای رو سعی داریدبهش بچسبونید؟! کجای قرار حتا کلمه ای درمورد یوفوهابیان شده؟!!
        بابا حداقل مقداری منطق و با شرافت علمی حرف بزنید نه تعصب کور کورانه..

    • دوست من خداوند در قران چند بار فرمود قسم به موجودات زمین و آسمان ها

    • در قرآن اشاره شده و در روایات تعداد زمین های غیر از زمین ما به 18.000 هم رسیده. بعد از ظهور با پیشرفت علم با همه ی زمین های دیگه میشه ارتباط برقرار کرد.

      • بله روایات آره…
        البه بهت قول میدم تا سالهای اینده وقتی حتا راههای ارتباط بین این جهانها کشف بشه اون زمان شاهد روایاتی خواهید بود که ارتباط بین این جهانها رو هم مطرح و پیشبینی کرده اند!!
        البته الان اثری ازشون نیستها ولی تا اون موقع بعضی از شمادوستان با چنان ولعی صحبت از پیش بینی ارتباط بین اون جهانها خواهید کرد که شنونده فکر کنه این روایات واقعن هزاران ساله جاریه!!
        دقیقن مثل همین روایات ۱۸۰۰۰ جهان شما.. فرض کن ۴۰۰سال پیش به یارو میگفتی زمین گرده چنان میزدت صدای کروکودیل بدی، حالا باید براش روایت میگفتی این زمین که از قضا گردم هست، ۱۸۰۰۰تا هم هست…!!!😮😧😨
        اصلن نمیخوام بهش فکر کنم!😧😟
        فقط شیرین کام باشی 🙂

  10. جالبه که ایا تا حالا سعی کرده اند ارتباط برقرار کنند با ماهواره یا نزدیک شده باشند بهش؟ احتمال زیاد بوده ولی قرار نیست هیچ حرفی زده بشه درموردش!

  11. داره هیجان انگیز تر میشه…انگار واقعا جز انسان ها موجوداتی دیگه وجود دارن که ما از اونا بی خبر نیسیم..
    عالی بود گجت نیوز کارت حرف نداره

  12. ببخشید این صورت فلکی اپسیلون گاوران یا بوتس ک نوشته تو ویکیپدیا زیر 50 سال نوری فاصلش ارتباطی داره با همون 7تا سیاره ک پیدا شده نکنه تو همون منطقه سیگنال میندازه اگ اون باش ک 100 درصد فضایا همونجا هستند

  13. وای چقد عجیب !!!عجیب تر از اون اینه که با این قدمت طولانیش ما تا به حال چیزی راجبش نخونده بودیم خیلی خوبه که این چیزارو که مهم هم هستن مینویسین ممنون ارش عزیز❤️