گوشی زیبای شیائومی Mi 6

رندر جدیدی از گوشی زیبای شیائومی Mi 6 به بیرون درز پیدا کرد

شیائومی Mi 6 نام پرچمدار آینده گوشی های هوشمند شرکت چینی شیائومی است که مدتیست شایعات زیادی را در خصوص آن می‌شنویم. شاید شما انتظار تماشای تصاویری بسیار شفاف از این گوشی را داشته باشید، اما تا بدین لحظه هر عکسی از Xiaomi Mi 6 دیده شده عملا سه بعدی بوده و به دور از دنیای واقعی است. حال امروز نیز تصویر دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا کرد. این تصویر که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده خیلی نزدیک به رندرهای رسمی شرکت شیائومی است، اما نمی‌توانیم با اطمینان آن را تایید کنیم.

این گوشی کاملا مشکی است که جزئیات مختلفی را تا به حال در مورد آن شنیده‌ایم. با نگاهی به قسمت پشتی این گوشی، ما می‌توانیم دو لبه خمیده در کناره‌ها را ببینیم که پیشتر در شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) دیده بودیم. البته اگر طراحی این دو گوشی با یکدیگر یکسان باشد، نمی‌توان آن را ایده آل دانست. با این حال، ما مطمئن نیستیم که برای جنس پشتی آن از سرامیک استفاده خواهد شد یا متریال‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در نهایت این نزدیک‌ترین تصویر دیده شده از شیائومی Mi 6 است و ما می‌توانیم روی آن حساب ویژه‌ای باز کنیم. نکته جالب این رندر جدید، حضور یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی است، درحالی که پیشتر شنیده بودیم دوربین این گوشی تک لنزی خواهد بود.

گوشی زیبای شیائومی Mi 6

عرضه شیائومی Mi 6 در سه نسخه

اما طراحی قسمت جلویی این گوشی در رندر جدید چندان مشخص نیست. برخی از منابع عنوان کرده‌اند که شیائومی Mi 6 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها حاوی نمایشگر دو لبه خمیده است. یکی دیگر از منابع آگاه ادعا کرده است که نسخه ارزان قیمت پرچمدار جدید شیائومی حاوی نمایشگر Full HD، رم 4 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی است. در آن سمت شاهد حضور یک نمایشگر QHD، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی در نسخه حرفه‌ای آن به نام “Pro” یا “Prime” خواهیم بود. همانطور که گفتیم اطلاعات کافی از مشخصات فنی این گوشی در دست نیست، اما احتمال دارد ین گوشی با چیپست‌های متفاوتی به فروش برسد. یک منبع می‌گوید که دو نسخه حاوی اسنپدراگون 835 کوالکام هستند و نسخه ارزان قیمت آن از چیپست هلیو ایکس 30 شرکت مدیاتک برخوردار است. البته شایعات دیگری نیز وجود دارد که ادعا می‌کنند یکی از این نسخه‌ها حاوی اسنپدراگون 821 بوده و دیگری از مدل 835 استفاده می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست شیائومی چه زمانی از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد، اما ما حدس می‌زنیم در ماه آوریل این کار انجام گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفاً راجع به گوشی آریا glx هم مطلب جدید بزارید

    با تشکر