نسخه ویژه وان پلاس 3 تی

تنها 250 عدد از نسخه ویژه وان پلاس 3 تی در دسترس است! / نسخه Colette را از دست ندهید

اگرچه در تیزر اخیر منتشر شده توسط شرکت وان پلاس، شاهد یک نسخه ویژه از گوشی وان پلاس 3 تی با رنگ آبی بودیم، اما رنگ این نسخه ویژه، که دو روز قبل به صورت رسمی معرفی شد، چیز دیگری است. نسخه ویژه وان پلاس 3 تی تمام مشکی بوده و ابهت خاصی دارد. در نظر داشته باشید اکنون با عرضه یک حق انتخاب اضافی برای کاربران در زمان خرید وان پلاس 3 تی مواجه نیستیم تا آن‌ها بتوانند حین سفارش گوشی از وب سایت وان پلاس، بر اساس سلیقه خود رنگ مشکی را انتخاب کنند.

نسخه ویژه وان پلاس 3 تی اگرچه در یک رنگ جداگانه عرضه شده، اما آپشنی جدید حین سفارش گوشی نیست و تنها 250 گوشی از این نسخه تولید شده‌اند. نکته دیگر اینجاست که امکان خرید آنلاین نسخه ویژه وان پلاس 3 تی وجود ندارد. در عوض، اگر به داشتن این ورژن جدید و البته خاص اصرار دارید، می‌بایست در روز بیست و یکم مارس (اول فروردین ماه) و در ساعت 11 صبح به وقت محلی، به فروشگاه Colette در شهر پاریس مراجعه کنید. اگر مدتی است به خرید این گوشی فکر کرده و اخیرا درباره آن مصمم شده‌اید، بهتر است تا ساعت‌ها قبل از باز شدن فروشگاه به این محلی مراجعه کنید، چرا که معلوم نیست چند نفر پیش از شما جلوی درب صف بسته باشند!

نسخه ویژه وان پلاس 3 تی

نسخه ویژه وان پلاس 3 تی از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با نسخه اصلی آن ندارد

علاوه بر مشکی بودن، نسخه ویژه وان پلاس 3 تی به همراه یک لوگوی colette در پشت آن عرضه می‌شود تا به این ترتیب، این برند بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن بگیرد. از لحاظ مشخصات سخت افزاری، این نسخه با نسخه‌های عادی و دو رنگ دیگر این گوشی، تفاوتی ندارد. تمامی 250 گوشی با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت عرضه شده و دارای قیمت 479 یورو (515 دلار) هستند. این قیمت با قیمت نسخه عادی 128 گیگابایتی یکسان است. همانطور که می‌بینید، نسخه ویژه وان پلاس 3 تی با وجود داشتن رنگ خاص، تفاوت قیمتی ندارد، پس برای خرید آن دست به کار شوید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*