دانگرید OTA موتورولا نکسوس 6

گوگل کاربران را مجبور به دریافت دانگرید OTA موتورولا نکسوس 6 کرد

بعد از اینکه کاربران زیادی درباره به روزرسانی ماه مارس گوشی موتورولا نکسوس 6 گله و شکایت کرده و از کار افتادن اندروید پی (android pay) را گزارش کردند، گوگل با تایید مشکل، تلاش برای رفع آن را آغاز کرد و به کاربران وعده داد این مشکل به زودی رفع خواهد شد. از قرار معلوم، مشکل بسیار جدی بوده و گوگل نتوانسته راه حلی راحت برای آن پیدا کند، به همین دلیل دانگرید OTA موتورولا نکسوس 6 را آغاز کرده است. در این دانگرید، گوشی های دارای اندروید نسخه 7.1.1، مجبور به بازگشت به نسخه 7.0 می‌‎شوند.

دانگرید OTA موتورولا نکسوس 6

برای کاربران هیچ گزینه دیگری به جز دریافت دانگرید OTA موتورولا نکسوس 6 وجود ندارد، چرا که بنابرگفته‌های گوگل، تنها شرط تضمین دریافت آپدیت‌های آتی، پیروی از این روال است. مدیر انجمن گوگل، پست زیر را در Reddit پیرامون دانگرید OTA موتورولا نکسوس 6 منتشر کرده است :

اخیرا یک آپدیت OTA برای اندروید 7.0 عرضه شده که موجی از سردرگمی را برای کاربران گوشی نکسوس 6 همراه داشته است. کاربرانی که به دریافت به روزرسانی‌های آتی اصرار داشته و می‌خواهند مشکلات کنونی‌شان برطرف شود، باید با دانگرید، مجددا به اندروید 7.0 بازگردند. اگر بعد از دریافت مجدد اندروید 7.0 به مشکلاتی برخورد کردید، برای رفع آن، حتما یک بار گوشی خود را ریست فکتوری کنید. البته هیچ اجباری وجود ندارد و کاربران می‌توانند با پذیرفتن شرط عدم دریافت آپدیت‌های بعدی، همچنان از اندروید 7.1.1 بر روی نکسوس 6 خود استفاده کنند.

بد نیست بدانید نکسوس 6، هرگز مجددا آپدیت سیستم عامل را دریافت نخواهد کرد و کاربران این گوشی برای همیشه مجبور به استفاده از اندروید نوقا هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*