آداپتور چند کاره آیفون 7

با این آداپتور چند کاره آیفون 7 ، پورت لایتنینگ را به جک هدفون تبدیل کنید

کمپانی اپل سال گذشته پرچمداران جدید خود با نام آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) را با تغییرات ظاهری کمی نسبت به برادران قبلی خود رونمایی کرد. علی رغم این تغییرات بسیار نامحسوس در طراحی این پرچمداران، اهالی کوپرتینو دست به کار بزرگی زده و خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون را از محصولات خود حذف کردند. با این حال راهکارهای متعددی جهت برطرف کردن این ضعف معرفی شده‌اند؛ به عنوان مثال استفاده از یک آداپتور چند کاره آیفون 7.

با اینکه کاربران و همچنین خبرنگاران جو بدی را علیه این تصمیم کمپانی اپل راه انداختند، اما راهکارهای پیش رو بسیار ساده هستند. از آداپتور تبدیل کابل Lightning به خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده کنید، یا به کمک یک پورت جانبی همزمان با شارژ گوشی به شنیدن موسیقی بپردازید.

آداپتور چند کاره آیفون 7 اپل

اپل این آداپتور چند کاره آیفون 7 را احتمالا با قیمت 99.9 دلار می‌فروخت!

در همین زمینه لوازم جانبی متعددی نیز تاکنون در جهان معرفی شده‌اند که در اینجا می‌خواهیم به معرفی یکی از آنها بپردازیم. آداپتور تبدیل RES به لطف تراشه 24 بیتی و 192 کیلوهرتزی کیفیت پخش آهنگ‌های رزولوشن بالا را برای کاربران پرچمدار کنونی اپل فراهم می‌آورد. این آداپتور چند کاره آیفون 7 علاوه بر این از خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت Lightning و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. تمامی این امکانات تنها در یک وسیله جانبی کوچک و قابل‌حمل تعبیه شده‌اند. آداپتوری که برای فعالیت تنها نیاز به اتصال به یک پورت Lightning دارد.

آداپتور چند کاره آیفون 7 اپل

علاوه بر موارد بالا، یکی دیگر از امکانات ویژه این آداپتور چند کاره آیفون 7 که سازندگان توجه زیادی به آن دارند، فناوری مسدود کردن سر و صدا است؛ در واقع صداهایی که در اطراف کاربر تولید می‌شوند توسط میکروفون کوچک این گجت ضبط شده و پس از طی شدن مراحل خاصی از بین می‌روند. همچنین قابلیت کنترل میزان مسدود‌سازی صدا یکی دیگر از مشخصه‌های این آداپتور چند کاره آیفون 7 به شمار می‌رود؛ کاربران می‌توانند میزان ورود صدای اطراف خود را به صورت دقیق مشخص کنند! بدین ترتیب به خاطر فناوری مسدود سازی صدای هدفون خود در خیابان زیر اتوبوس نخواهید رفت!

این محصول جدید که به صورت کامل توسط سایت Kickstarter پشتیبانی می‌شود، آماده تولید انبوه و عرضه در بازار بوده و قیمت آن نیز بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. هم‌اکنون می‌توان این آداپتور چند کاره آیفون 7 را با قیمت 20 دلار پیش‌خرید کرد. قیمت نهایی محصول در بازار 30 دلار خواهد بود. عرضه محصول احتمالا در ماه می رخ خواهد داد. نظر شما در مورد چنین گجت جانبی جدیدی چیست؟

لینک این محصول در سایت Kickstarter

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام با تشکر میخواستم بدونم این فن آوری روی گوش اس فایو سامسونگ هم جواب میده یانه زیرا جک هدفون من خراب شده میخواستم از درگاه اوتی جی برای شنیدن آهنگ استفاده کنم تشکر اگر پاسخ بدید ممنون