مدل مشکی گلکسی اس 8

تصاویری از مدل مشکی گلکسی اس 8 سامسونگ به بیرون درز کرد

بار دیگر گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در تصاویری جدید دیده شد. این بار بر خلاف عکس هایی که پیشتر دیده بودیم، مدل مشکی گلکسی اس 8 به لنز دوربین ها چشمک زده تا چند روز مانده به رونمایی رسمی از پرچمدار جدید کره‌ای‌ها، با تمامی مدل های آن و برخی از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاریش آشنا باشیم. نکته جالب قضیه، شباهت ظاهری هشتمین کهکشانی سامسونگ در تمامی عکس های به بیرون درز کرده است تا ما بدانیم دقیقا باید چه انتظاری از آن داشته باشیم.

گالری تصاویر مدل مشکی گلکسی اس 8

مدل مشکی گلکسی اس 8

همانطور که می‌بیند، مدل مشکی گلکسی اس 8 نیز همانند تصاویر قبلی از یک نمایشگر خمیده برخوردار است. شایعات ادعا می‌کنند این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی QHD با پنل سوپر آمولد و حاشیه‌های اضافی بسیار کم بهره می‌برد. البته از آنجایی که صفحه نمایش گوشی در تصویر خاموش است ما نمی‌توانیم ضخامت حاشیه‌ها را به دقت ببینیم، اما تصاویری که پیشتر انتشار یافته‌اند به خوبی آن‌ها را نمایش می‌دهند. لوگو شرکت سامسونگ در قسمت پشتی این گوشی نقش بسته است و در بالای آن نیز دوربین همراه با اسکنر اثر انگشت به چشم می‌خورد. در سمت چپ دوربین نیز فلش LED و یک سنسور که به نظر می‌رسد مربوط به ضربان قلب است قرار خواهد داشت. به طور کلی این گوشی باریک است و کمی قدبلندتر از گوشی های معمولی (چیزی شبیه به ال جی جی 6) خواهد بود. ما انتظار داریم که این نمایشگر از نسبت ابعاد عجیب و غریبی برخوردار باشد، اما باید در حال حاضر تنها تا روز رونمایی رسمی صبر کنیم.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به چیپست اسنپدراگون 835 همراه با رم 4 گیگابایتی اشاره کرد که البته مدل چینی آن ظاهرا حاوی یک رم 6 گیگابایتی خواهد بود. در کنار مدل اصلی گلکسی اس 8 نیز شاهد عرضه گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) خواهیم بود که تنها تفاوت این دو اندازه نمایشگرهایشان و عمر باتری آن‌هاست. مدل پلاس گلکسی اس 8 نیز از یک نمایشگر 6.2 اینچی با باتری 3.500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*