طرح نوروزی همراه اول

طرح نوروزی همراه اول ؛ عیدی برای مشترکان از 1 تا 13 فروردین 96

اپراتور اول تلفن همراه کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز 96 و آغاز سال جدید در نظر دارد تا به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود عیدی بدهد. طرح نوروزی همراه اول از یکم فروردین 1396 آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات عید ادامه خواهد داشت و در آن مشترکان این اپراتور می‌توانند از اعتبار داخل شبکه رایگان استفاده کنند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در آستانه نوروز 96 اعلام کرد که به مناسبت آغاز بهار طبیعت و سال جدید هجری شمسی، همراه اول به کلیه مشترکان دائمی و اعتباری خود در 5 مبلغ متفاوت از 10 هزار تا 500 هزار ریال عیدی خواهد داد. طرح نوروزی همراه اول از یکم فروردین تا پایان روز 13 فروردین 96 اجرا می‌شود و پس از ثبت نام، یکی از 5 مبلغ در نظر گرفته شده به صورت کاملا تصادفی برای مشترکان این اپراتور فعال خواهد شد.

10 هزار تا 500 هزار ریال اعتبار درون شبکه رایگان در طرح نوروزی همراه اول

عیدی همراه اول به مشترکان به صورت اعتبار درون شبکه بوده و برای مکالمه داخل شبکه، پیامک داخل شبکه و اینترنت با تعرفه آزاد قابل استفاده خواهد بود. مشترکان همراه اول می‌توانند در بازه زمانی مشخص شده، از طریق شماره‌گیری کد دستوری مربوطه، به صورت رایگان در طرح نوروزی همراه اول ثبت نام کنند و از عیدی این اپراتور که به صورت اعتبار داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوند. گفتنیست که ثبت نام و دریافت عیدی تنها یک بار و فقط در ایام نوروز 96 امکان‌پذیر بوده و مهلت استفاده از آن تا پایان روز 13 فروردین تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*