تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 مشخص شد

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 در کانادا مشخص شد

این روزها بیشترین حرف و حدیث‌ها و شایعات دنیای موبایل حول و حوش پرچمدار بعدی سامسونگ در جریان است. بر همین اساس، به تازگی تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 مشخص شده است.

گویا قرار است گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، که تاریخ معرفی آن 29 مارس (9 فروردین) اعلام شده، در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) در بازار کانادا عرضه شود. این اطلاعات از سوی یک منبع ارشد مطلع وابسته به یکی از کمپانی‌های زنجیره تامین و به نقل از منبعی دیگر در یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور کانادا منتشر شده است.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 در آمریکا نیز همان 8 اردیبهشت است

با توجه به اینکه پرچمداران سامسونگ معمولا به طور همزمان در کانادا و ایالات متحده عرضه می‌شوند، پس می‌توان نتیجه گرفت که تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 در ایالات متحده نیز همان 8 اردیبهشت خواهد بود. به علاوه اینکه، قبلا نیز در خبرها به نقل از ایوان بلس (لودهنده معروف توییتری) خوانده بودیم که گلکسی اس 8 در تاریخ 28 آوریل به بازار آمریکا وارد خواهد شد.

بد نیست بدانید طبق گزارشات، پیش فروش پرچمدار بعدی سامسونگ در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) آغاز خواهد شد و در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) نیز به طور رسمی به کشورهای مختلف ارسال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*