دانلود نسخه 3 لانچر Microsoft Arrow

دانلود نسخه 3 لانچر Microsoft Arrow ؛ هدیه مایکروسافت به کاربران تبلت های اندرویدی

لانچر Microsoft Arrow یک پروژه توسعه یافته توسط استودیو تجربی مایکروسافت گاراژ است. این لانچر از زمانی که برای نخستین بار وارد پلی استور گوگل شد تا بدین لحظه موفق شده بین 5 الی 10 میلیون کاربر را به سمت خود بکشاند تا اینک آن را به عنوان یکی از محبوب‌ترین لانچرهای تاریخ پلتفرم موبایلی اندروید در کنار لانچرهایی نظیر Nova و Action بدانیم. تیم توسعه دهنده مایکروسافت گاراژ درست یک روز پس از زمان عرضه رسمی لانچر خود شروع به بهبود بخش‌های مختلف آن و اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به هدیه شرکت مایکروسافت به کاربران پلتفرم اندروید کرد، اما تا به امروز آپدیت بزرگی از این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار نگرفته بود. چندین هفته قبل بود که ما وعده یک آپدیت بزرگ برای این لانچر را دادیم. حال این به روزرسانی منتشر شده و قابلیت های جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده است.

دانلود نسخه 3 لانچر Microsoft Arrow
پشتیبانی از تبلت ها، مهمترین دستاورد نسخه 3 لانچر Microsoft Arrow

نسخه 3.0 لانچر Microsoft Arrow که تا پیش از این به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته بود، ارائه کننده تنظیمات جدید بسیار زیادی بود که بزرگ‌ترین آن پشتیبانی از تبلت های اندرویدی است. این تیم متوجه شده است که پشتیبانی از تبلت های اندرویدی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هاییست که باید آن را به نسخه جدید نرم افزار خود اضافه کند. اما این تنها قابلیت جدید مایکروسافت Arrow نخواهد بود؛ همراه آن یک صفحه ابزار جدید نیز به ارمغان آمده است که به کاربران قابلیت سنجاق کردن کارت های جذاب نظیر لیست مخاطبین، یادآورها، اپلیکیشن های پرمصرف و غیره را می‌دهد. این صفحه از گزینه‌های اختیاری برخوردار بوده و کاربر می‌تواند آن را به میل و سلیقه خود شخصی سازی کند. در ماه فوریه نیز این اپلیکیشن یک به روزرسانی دیگر را دریافت کرده بود که بیشتر بر روی بهبود کلی عملکرد لانچر Microsoft Arrow متمرکز بود.

این به روزرسانی همچنین از ویژگی‌های جدید و بخش های بهبودیافته دیگری نظیر گزینه صفحه بندی افقی برای صفحه “All Apps”، والپیپرهای جدیدتر Bing، اضافه شدن گزینه های پشتیبانی گیری و بازیابی، قابلیت مخفی‌سازی سربرگ صفحات، قابلیت تنظیم صفحه ابزار، یک حالت پیمایش Carousel و غیره برخوردار است. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این لانچر بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید، می‌توانید همین حالا آن را از طریق لینک زیر و به صورت رایگان دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا رو گوشی هواوی خوب عمل نمیکنه این تم؟!