گوشی Meizu Pro 7

احتمال تجهیز گوشی Meizu Pro 7 به تراشه اسنپدراگون 835 و سیستم دوربین دوگانه

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده توسط منابع داخلی کشور چین، کمپانی میزو بعد از سال‌ها همکاری اختصاصی با مدیاتک و سامسونگ قصد عرضه دو گوشی جدید با تراشه‌های کوالکام را دارد. گوشی Meizu Pro 7 که آن را به عنوان پرچمدار میزو می‌شناسیم، یکی از این دو محصول جدید است که احتمالا به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، گوشی Meizu Pro 7 با بهره‌گیری از سیستم دوربین دوگانه، یکی از قدرتمندترین محصولاتی خواهد بود که توسط چینی‌ها تولید می‌شود. مدل دیگر که اطلاعات چندانی در رابطه با آن در دست نیست نیز احتمالا به تراشه اسنپدراگون 626 تجهیز و به عنوان نسخه کوچکتر یا لایت (Lite) از پرو 7 روانه بازار خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، تابستان سال گذشته میلادی بود که کوالکام از میزو بابت نقض قوانین مربوط به اتصالات 3G و 4G شکایت کرد. اما بعد از امضای توافق‌نامه مشترک، به‌نظر حالا رابطه آنها به حالت عادی بازگشته است. همچنین باید اشاره کنیم محصولات شرکت میزو از محبوبیت بالایی در بازار چین و برخی از کشورهای اروپایی از جمله روسیه برخوردار هستند. در نتیجه، این همکاری به رونق تجارت کوالکام نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

گوشی Meizu Pro 7 احتمالا اواخر بهار معرفی می‌شود

در صورت تجهیز گوشی Meizu Pro 7 به تراشه اسنپدراگون 835، احتمالا محصول جدید چینی‌ها در ماه می یا کمی دیرتر معرفی خواهد شد چراکه تقاضا برای این تراشه بسیار بالاست.

به دنبال همکاری سامسونگ و کوالکام و تلاش کره‌ای‌ها برای تجهیز گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) به اسنپدراگون 835، علاوه بر میزو، دیگر تولیدکنندگان همچون اچ تی سی نیز به‌ناچار عرضه پرچمدار خود را به تعویق انداخته‌اند. حتی این موضوع باعث شد تا ال جی هم جی 6 (LG G6) را همراه با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 821 برای فروش آماده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*