این کانسپت جدید آیفون 8 همان است که کاربران از اپل انتظار دارند

آیا این کانسپت جدید آیفون 8 همان چیزی‌ست که کاربران از اپل انتظار دارند؟

درست است که اپل اطلاعات زیادی در خصوص پرچمدار آینده‌اش در اختیار کاربران قرار نداده اما هستند طراحان خوش‌ذوقی که ایده‌هایشان از محصول رده‌بالای بعدی این کمپانی را در قالب طرح های مفهومی زیبا عرضه کرده‌اند. ما تاکنون شاهد ده‌ها کانسپت جدید آیفون 8 (iPhone 8) بوده‌ایم که تا حد زیادی دیدگاهمان نسبت به این گوشی هوشمند را کامل کرده اما آخرین مدل از این طرح های مفهومی شاید همان چیزی باشد که از اپل انتظار می‌رود.

کانسپت جدید آیفون 8 بر روی دستیار صوتی سیری تمرکز ویژه‌ای دارد

طراح این کانسپت جدید آیفون 8 گیبر بالوف (Gabor Balogh) است که علاوه بر ظاهر زیبایی که برای دردانه جدید آمریکایی‌ها ساخته، نشان داده که اپل شاید روزی بتواند دستیار مجازی سیری (Siri) را با دنیای واقعیت افزوده ترکیب کند. این کانسپت جدید آیفون 8 قادر است با قرار دادن گوشی موبایل در مقابل یک ساختمان یا اثری تاریخی، آن را شناسایی و اطلاعاتی در خصوص این بنا به کاربر ارائه دهد. همچنین طرح مفهومی بالوف می‌تواند ضربان قلب یا درجه حرارت بدن یک شخص را شناسایی و اعلام کند. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که در آینده‌ای نزدیک، سیری این قابلیت را خواهد داشت تا مسیرها را در دنیای واقعی با استفاده از نشانه‌هایی بصری پوشش دهد؛ نشانه‌هایی که بر روی صفحه نمایش آیفون نشان داده خواهند شد.

در واقع، سیری یکی از مهمترین امکانات و بخش‌های این کانسپت جدید آیفون 8 است؛ به قدری مهم که بالوف به جای دکمه فیزیکی هوم، دکمه‌ای لمسی-خازنی جهت دسترسی سریع‌تر به دستیار صوتی آیفون تعبیه کرده و در اطراف این دکمه، آیکون‌هایی قرار داده که به کار فعلی شما ربط پیدا می‌کنند.

در حالی که همه این تکنولوژی‌ها بسیار جالب و سرگرم‌کننده بوده و کاربران را مشتاق می‌کنند، اما انتظار نداشته باشید این ویژگی‌ها در محصول سال 2017 اپل وجود داشته باشند. همانطور که می‌دانید، به احتمال زیاد آیفون های 2018 به بالا از معماری گرافیکی PowerVR بهره خواهند گرفت که به این گوشی های موبایل اجازه خواهد داد تا تجربه‌ای ناب از واقعیت مجازی و افزوده به کاربران ارائه دهند. این کانسپت یکی از رویاهایی‌ست که طراح آن در سر می‌پروراند و بهتر است -حداقل امسال- منتظر آن نباشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*