قیمت سایپا کوییک

زمان عرضه و قیمت سایپا کوییک رسما اعلام شد

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی این شرکت از زمان عرضه و قیمت سایپا کوییک پرده برداشت. جمالی در این مراسم اظهار کرد که کوییک یک نام اصیل ایرانی و متعلق به 4 هزار پیش است و امیدواریم عرضه خودروهای جدید با این نام، خاطره خوبی برای مردم کشورمان ایجاد کند.

قیمت سایپا کوییک بین 34 تا 40 میلیون تومان تعیین شد

به گفته مدیرعامل شرکت سایپا، عرضه محصول جدید این شرکت از تیرماه سال آینده آغاز می‌شود. همچنین قیمت سایپا کوییک بین 34 تا 40 میلیون تومان تعیین شده است. جمالی در ادامه اضافه کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال آینده 45 هزار دستگاه و در سال 1397 نیز بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سایپا کوییک تولید و وارد بازار خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد شرکت سایپا با سیتروئن اظهار کرد که این قرارداد در مراحل نهایی خود به سر می‌برد و جابجایی مبالغ یورویی و انتقال سهام به طرف فرانسوی تا پایان سال صورت خواهد گرفت.

مهدی جمالی در رابطه با زمان بازنشستگی پراید عنوان کرد:

بازنشستگی پراید بستگی به تقاضای این خودرو در بازار دارد؛ بنابراین تا زمانی که تقاضا برای پراید وجود داشته باشد تلاش می‌کنیم تا به طور مرتب آن را ارتقا داده و نیاز مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان از شهروندان درخواست کرد تا با توجه به مشکلات ایجاد شده از سوی امدادخودروهای متفرقه و غیرمجاز، در ایام سفرهای نوروزی از خدمات امداد خودروهای رسمی و تحت نظارت شرکت‌های خودروسازی استفاده کنند. در طرح خدمات ویژه امداد نوروزی، هزینه خدمات افزایش پیدا نمی‌کند و در صورتی که خودروهای تحت گارانتی دچار عیوبی شوند که رفع آن ممکن نباشد، خودروی جایگزین در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو رنج 40 میلیون ماشین های خیلی بهتر و استاندارد تری وجود داره