گوشی موبایل ال جی فورچن (LG Fortune) عرضه شد؛ مشخصات و قیمت

گوشی موبایل ال جی فورچن (LG Fortune) عرضه شد؛ مشخصات و قیمت

گوشی موبایل ال جی فورچن (LG Fortune)، محصول ارزان قیمت کمپانی کره‌ای ال جی راه خود را به بازارهای جهانی باز کرد. در ادامه، با مشخصات و قیمت این موبایل پایین‌رده همراه ما باشید.

مشخصات گوشی ال جی فورچن

ال جی Fortune از پردازنده چهارهسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی قدرت گرفته و به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن FWVGA مجهز است. حافظه داخلی این گوشی موبایل 16 گیگابایت است که کاربر می‌تواند با استفاده از یک کارت حافظه microSD آن را تا 32 گیگابایت گسترش دهد.

سیستم دوربین ال جی فورچن از یک لنز 5 مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر در جلو بهره می‌برد. ابعاد این اسمارت فون 144.8 در 72.4 در 7.9 میلیمتر بوده، یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی داشته و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن نصب شده است. گزینه‌های ارتباطی آن نیز شامل 4G LTE، وای فای، بلوتوث 4.1 و microUSB است.

در حال حاضر ال جی فورچن در انحصار اپراتور Cricket Wireless ایالات متحده قرار گرفته و با قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد.

ال جی با تولید و عرضه محصولات ارزان قیمتی از این دست در کنار پرچمداران رده بالای خود مانند ال جی جی 6 (LG G6) با هدف قرار دادن بازار تلفن همراه جهان قصد دارد موفقیتش در زمینه لوازم خانگی را به بخش تلفن همراه نیز بکشاند. باید دید کره‌ای‌ها تا چه حد می‌توانند به این آرمان دست یابند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*