قاب مارک اسپیگن گلکسی اس 8

رندرهای قاب مارک اسپیگن گلکسی اس 8 به بیرون درز کرد

هفته گذشته تصاویری از قاب مارک اسپیگن گلکسی اس 8 که به نظر می‌رسید در دنیای واقعی گرفته شده بودند، در شبکه‌های اجتماعی بین کاربران دست به دست می‌شد. اگر چه شاید این تصاویر واقعی نبوده و تنها تصویری تبلیغاتی برای قاب های محافظ شرکت اسپیگن باشد، ولیکن وب سایت معتبر “Android Pure” امروز رندرهایجدیدی از این قاب را منتشر کرده است که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) درون آن کاملا نمایان است.

ما باید به این نکته اشاره کنیم که در این رندرهای جدید از نظر طراحی هیچ چیز جدیدی وجود ندارد و همه چیز طبق همان تصاویریست که هفته گذشته انتشار یافته بودند. تصاویر گلکسی اس 8 طی ماه‌های گذشته بارها و بارها به بیرون درز پیدا کرده اند و ما عادت کرده‌ایم آن‌ها را به همین شکلی که درون قاب شرکت اسپیگن نمایان هستند ببینیم. اگر چه برخی از این رندرها مدل دیگری از گلکسی اس 8 را به نمایش می‌گذارند که عریض‌تر از مدل اصلی آن هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش فروش قاب های dbrand برای گلکسی اس 8 سامسونگ آغاز شد

یک مدل قاب مارک اسپیگن گلکسی اس 8 حاوی محفظه‌ای برای نگهداری از کارت بانکی است 

تصاویر مربوط به قاب مارک اسپیگن گلکسی اس 8 به ما گوشزد می‌کند که تنها یک مدل پرچمدار آینده این غول کره‌ای از ابعاد استانداردی برخوردار و ظاهرا در مدل های مختلفی با ابعادی متفاوت از آن نیز عرضه خواهد شد. اما بیشتر از هر چیزی، ما مشتاق آن هستیم تا یکی از این قاب‌های جذاب که در قسمت پشتی خود محفظه‌ای برای نگهداری از کارت‌های فروشگاهی نظیر کارت‌های اعتباری دارد را از نزدیک ببینیم؛ بدون شک وقتی قاب گوشی شما بتواند جایگزینی برای کیف پول شما شود، می‌تواند کمک خوبی به هرچه بیشتر خالی نگه داشتن جیب‌های شما کند.

همانطور که گفته شد، این نخستین باری نیست که تصاویر قاب مارک اسپیگن گلکسی اس 8 به بیرون درز پیدا می‌کند، با این حال ما رندرهای سه بعدی آن‌ها را ندیده بودیم و تصاویری که پیشتر انتشار یافته بود عکس‌هایی مربوط به آنها در دنیای واقعی بود. در هر صورت با توجه به تصاویری که تا به امروز از Galaxy S8 دیده‌ایم، وقتی 29 مارس (9 فروردین 96) از آن رونمایی شد نباید متعجب شویم وقتی آن گوشی دقیقا شبیه به عکس‌های انتشار یافته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*