آخرین فصل بازی تاج و تخت تنها شش قسمت دارد!

خبر بد برای طرفداران گیم آو ترونز: آخرین فصل بازی تاج و تخت تنها شش قسمت دارد!

در حالی که همه‌ی طرفداران سریال گیم آو ترونز (Game of Thrones) در انتظار آغاز پخش فصل هفتم این سریال محبوب هستند، سازندگان خبری را تایید کرده‌اند که می‌تواند یکی از تلخ‌ترین خبرها برای علاقه‌مندان چند ساله‌ی این مجموعه‌ی تلویزیونی باشد. دیوید بنیاف (David Benioff) و دن وایس (Dan Weiss) به عنوان سازندگان بازی تاج و تخت ، در گفت و گویی که صبح امروز در کنفرانس SXSW با طرفداران و رسانه‌ها انجام داده‌اند، به طور رسمی تایید کرده‌اند که فصل هشتم که فصل نهایی این سریال نیز خواهد بود، تنها در شش قسمت ساخته خواهد شد.

این دو که از نفرات اصلی کادر پشت صحنه‌ی سریال بازی تاج و تخت هستند، اعلام کرده‌اند که در حال حاضر مشغول بررسی و جمع‌بندی نهایی روند داستانی این مجموعه هستند و یک داستان ۱۴۰ صفحه‌ای قرار است مشخص کند که سرانجام هفت اقلیم در گیم آو ترونز چگونه رقم خواهد خورد و دنیای آتش و یخ، چگونه به پایان خود خواهد رسید.

آخرین فصل بازی تاج و تخت تنها شش قسمت دارد!

دیوید بنیاف و دن وایس به منظور تسریع روند کار، اعلام کرده‌اند که کار تدوین ادامه‌ی داستان را با دو نویسنده‌ی دیگر به اشتراک خواهند گذاشت. دیوید هال (Dave Hill) فیلم‌نامه‌ی قسمت اول فصل نهایی را خواهد نوشت، برایان کاگمن (Brian Cogman) اپیزود دوم تحت عنوان 802 را می‌نویسد و چهار قسمت آخر را نیز بنیاف و وایس به رشته‌ی تحریر درخواهند آورد. چهار قسمت انتهایی قرار است بین بنیاف و وایس تقسیم شود و به نظر می‌رسد که آنها که از زمان شکوفایی عصر سریال‌های اچ بی او، مسئولیت‌های مدیریتی این شبکه‌ی تلویزیونی را نیز برعهده داشته‌اند، برنامه‌های ویژه‌ای برای تبدیل بازی تاج و تخت به یک خاطره‌ی ماندگار در ذهن کاربران خواهند داشت.

معمولا تنها دو دقیقه برای تقسیم کارها و وظایف نگارش قسمت‌ها طول می‌کشد، اما این بار، این روند طی ۱۸ پیام ایمیل رفت و برگشت انجام گرفت!… اگر تو نگارش آن صحنه را می‌خواهی، پس من این صحنه را بر عهده می‌گیرم… این به دلیل آن بود که ما متوجه شدیم که قرار است برای آخرین بار در این مجموعه نویسندگی کنیم…

اینها صحبت‌هایی هستند که خبرگزاری Mashable به نقل از دیوید بنیاف منتشر کرده است. پنل گفت و گوی این دو نویسنده در رویداد SXSW به همراهی میسی ویلیامز (Maisie Williams) و سوفی ترنر (Sophie Turner) که نقش خواهران محبوب خاندان استراک، آریا و سانسا را بازی می‌کنند، برگزار شد. همین امر موجب شده بود که زمینه برای شوخی‌های این دو نویسنده با نقش‌های آنها در بازی تاج و تخت فراهم شود و هم بنیاف و هم وایس، از علاقه‌ی فراوان خود برای به قتل رساندن سانسا استارک در این مجموعه صحبت کردند! همچنین آقای بنیاف از حضور اد شیرن (Ed Sheeran)، خواننده‌ی فوق‌العاده محبوب بریتانیایی، در فصل هفتم سریال، بعد از دعوت از او برای بازدید از عوامل پشت صحنه به دلیل علاقه‌ی فراوان میسی ویلیامز به آثار او، خبر داد.

فصل هفتم بازی تاج و تخت نیز کوتاه‌تر از فصل‌های پیش است!

آخرین فصل بازی تاج و تخت تنها شش قسمت دارد!

البته اگر کوتاه بودن فصل آخر گیم آو ترونز برایتان ناراحت‌کننده است، متاسفانه باید بدانید که فصل هفتم نیز قرار است کوتاه‌تر از فصل‌های قبلی ساخته شود! همانطور که در گزارشی کامل چندی پیش به این فصل از سریال پرداختیم، فصل هفتم قرار است در هفت قسمت ساخته شود و طرفداران پر و پا قرص این مجموعه حتما می‌دانند که با لشکرکشی تقریبا تمام مدعیان تخت آهنین به سمت پایتخت، قرار است شاهد هیجان‌انگیزترین قسمت‌های کل این سری باشیم؛ به خصوص با توجه به این که وایت واکرها نیز از آن سوی دیوار به سمت دنیای انسان‌ها حمله می‌کنند و ساکنان پایتخت، حتی وجود آنها را نیز باور ندارند!

پس هنوز سیزده قسمت هیجان‌انگیز از این مجموعه‌ی افسانه‌ای شبکه‌ی اچ بی او باقی مانده است و از ۱۶ جولای (۲۵ تیر ماه ۹۶) با پخش اولین قسمت از فصل هفتم، ماجراجویی‌های هفت اقلیم بار دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*