ولوم پایین تماس ها در اکسپریا زد 5

مشکل ولوم پایین تماس ها در اکسپریا زد 5 به زودی حل می‌شود

مشتریان اکثر تولیدکنندگان بزرگی که سیستم‌عامل اندروید را در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند از عرضه دیرهنگام به‌روزرسانی‌های اندروید در گوشی خود ناراضی هستند؛ البته شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال جی و سونی سعی کرده‌اند طی سال‌های گذشته این تاخیر را به کمترین حد ممکن برسانند. سونی ماه پیش بالاخره آپدیت اندروید 7.0 نوقا (Android 7.0 Nougat) را برای چند گوشی خود منتشر کرد اما این به روزرسانی، مشکلاتی از قبیل ولوم پایین تماس ها در اکسپریا زد 5 را به همراه داشت.

پس از انتشار جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید برای گوشی‌های اکسپریا سونی (Sony Xperia)، کاربران با باگ‌های متعددی در محصولات خود مواجه شده‌اند. یکی از مهمترین شکایات کاربران مربوط به باگ ولوم پایین تماس ها در اکسپریا زد 5 (Sony Xperia Z5) است که پس از آپدیت شدن دستگاه به اندروید 7.0 پدیدار می‌شود. تاکنون بسیاری از کاربران این مشکل را در انجمن‌های پشتیبانی سونی و اندروید مطرح کرده‌اند و به دنبال راه حلی برای این مشکل می‌گردند.

حالا سونی پس از یک ماه سکوت در مورد باگ مذکور، اعلام کرده است که کاربران این گوشی باید کمی دیگر صبر کنند. در این گزارش آمده است که حل این مشکل یک ماه دیگر زمان می‌برد. یکی از سران کمپانی سونی اعلام کرد این شرکت مشکل مذکور را تایید کرده و از واحد نرم‌افزاری خواسته تا هرچه سریعتر مشکل ولوم پایین تماس ها در اکسپریا زد 5 را طی آپدیت جدیدی حل کنند.

گفته می‌شود آپدیت مربوطه جهت رفع این باگ در اواسط ماه آوریل برای گوشی‌های Xperia Z5 سونی ارسال می‌گردد. البته در نظر داشته باشید که طبق معمول ترتیب ارسال آپدیت متناسب با شرایطی همچون زمان‌بندی، دسترسی گوشی‌ها، بازار مربوطه و موقعیت مکانی کاربران متفاوت است؛ مشکلی که برخلاف کاربران iOS ، اندرویدی‌ها هنوز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. بنابراین ممکن است دریافت به‌روزرسانی مربوط به این باگ کمی طولانی‌تر شود.

همین حالا مشکل را حل کنید!

همانطور که گفتیم ممکن است تا دریافت آپدیت مربوطه مجبور باشید چند ماه دیگر معطل بمانید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از راهکاری که خود سونی به کاربران پیشنهاد کرده استفاده کنید.

خوشبختانه تا قبل از ارسال این آپدیت، کمپانی ژاپنی سونی سعی کرده با ارائه برخی راهکارهای جدید به کاربران، مشکل آنها را به مدت کوتاهی حل کند. به گفته سران سونی، ریست فکتوری یا همان بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه می‌تواند مشکل مذکور را به کلی از بین ببرد. البته قبل از این کار باید حتما از دیتا و اطلاعات ضروری خود در گوشی نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*