اچ تی سی ساروند (HTC Surround) همراه با اسپیکرهای قدرتمند کشویی

فلش بک؛ اچ تی سی ساروند (HTC Surround) همراه با اسپیکرهای کشویی قدرتمند

گوشی اچ تی سی ساروند (HTC Surround) یکی از اولین محصولاتی بود که با سیستم عامل ویندوز فون 7 عرضه شد. نام این اسمارت فون به واسطه یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردش انتخاب شده بود.

اچ تی سی ساروند مجهز به اسپیکرهای قدرتمند با صدایی فراگیر (surround) بود که به صورت کشویی باز شده و با زدن دکمه‌ای بر روی آن، صدا را به صورت دالبی (Dolby) پخش ‌می‌کرد. این محصول برای اولین بار اواخر سال 2010 میلادی در ایالات متحده و در انحصار اپراتور AT&T با قیمت 199.99 دلار (با قرارداد 2 ساله) عرضه شد.

مشخصات اچ تی سی ساروند (HTC Surround)

ساروند به یک نمایشگر 3.8 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل (WVGA)، چیپست کوالکام اسنپدراگون S1 با CPU تک هسته‌ای 1 گیگاهرتز Scorpion و پردازنده گرافیکی Adreno 200 مجهز بود. از دیگر مشخصات اچ تی سی ساروند می‌توان به 448 مگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره داشت. در قاب پشتی گوشی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 720 پیکسل و با کیفیت HD قرار داده شده بود. خبری از دوربین سلفی در اسمارت فون اچ تی سی نبود اما باتری آن ظرفیتی 1230 میلی‌آمپر ساعتی داشت.

سیستم عامل اچ تی سی Surround ویندوز فون 7 بود که در نهایت و برای آخرین بار به ویندوز فون 7.5 آپدیت شد. کمتر از یک سال پس از تاریخ عرضه، ساروند از وب‌سایت اپراتور AT&T حذف شد.

این محصول در بررسی‌های مختلف توانست به طور میانگین امتیاز 8.5 از 10 را کسب کند که امتیاز بالایی محسوب می‌شود. با این حال، شاید دلیل اصلی به فراموش سپردن ساروند ، سیستم عامل آن بود که تحت‌الشعاع اندروید و iOS قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اچ تی سی خدایی خیلی باحاله