مشخصات فنی گلکسی S8

پیش‌بینی دوباره زمان عرضه و مشخصات فنی گلکسی S8 توسط تحلیلگر مشهور

اگر از علاقه‌مندان به اخبار دنیای تکنولوژی و گوشی های هوشمند باشید، احتمالا نام تحلیلگر ارشد مرکز “KGI Securities”، آقای مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) را شنیده‌اید. او شهرت زیادی در پیش‌بینی و انتشار اطلاعات مربوط به محصولات شرکت‌های مختلف پیش از عرضه رسمی دارد. حالا که کمتر از یک ماه دیگر پرچمداران سامسونگ معرفی می‌شوند، مینگ چی کو باز هم پیش‌بینی‌های خود در مورد زمان عرضه و مشخصات فنی گلکسی S8 را اعلام کرده است.

مشخصات فنی گلکسی S8

در مورد مشخصات فنی گلکسی S8 ، به‌نظر محصولات آینده سامسونگ در دو نسخه 5.8 و 6.2 اینچی و با نام‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) معرفی خواهند شد. به‌علاوه هر دو این گوشی های هوشمند به پنل‌های اولد با رزولوشن 2400×2960 مجهز می‌شوند تا رقابت به شکل جدی‌تری با دیگر تولیدکننگان دنبال شود. علاوه بر این، کو پیش‌بینی می‌کند که سازندگان از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه کوچکتر و از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه بزرگتر استفاده خواهند کرد.

یکی از شایعات بسیار مهمی که پیرامون گوشی های جدید سامسونگ وجود دارد، نوع تراشه آنها برای بازار کشورهای مختلف است. تحلیلگر مرکز KGI Securities نیز همانند بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارد گلکسی S8 و S8 پلاس در بازار کشورهای آمریکا، ژاپن و چین همراه با تراشه اسنپدراگون 835 و در بازار کشورهای اروپایی و آسیایی دیگر، با تراشه اگزینوس 8895 عرضه می‌شوند. به‌علاوه، این گوشی در اغلب بازارها با 4 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ولی از آنجایی که مردم کره جنوبی و چین توجه بالایی به حجم حافظه رم دارند، احتمالا شاهد فروش نسخه 6 گیگابایتی در این کشورها خواهیم بود.

زمان عرضه گلکسی S8

اما در مورد زمان عرضه، پیشتر زمان معرفی پرچمداران سامسونگ، 29 مارس (9 فروردین) و زمان عرضه آنها 21 آوریل (1 اردیبهشت) اعلام شده بود. پس از آن خبری منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی های هوشمند یک هفته دیرتر یعنی در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) عرضه می‌شوند. اما آقای کو معقتد است سامسونگ طبق برنامه قبلی فروش محصولات جدید خود را از تاریخ 21 آوریل آغاز خواهد کرد.

همچنین وی پیش‌بینی کرده که حجم تولید و عرضه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus با نسبت 6 به 4 تقسیم می‌شود. اگرچه سال گذشته شاهد عرضه 52 میلیون دستگاه از گلکسی اس 7 بودیم، اما کو معتقد است که فروش گلکسی اس 8 کمتر از قبل بوده و امسال 40 تا 45 دستگاه از آن به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است فروش بالای گلکسی اس 7 در سال گذشته به دنبال شکست گلکسی Note 7 بوده و طرفداران سامسونگ چاره دیگری جز خرید این گوشی نداشتند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*