گوشی موبایل شیائومی می 6

اطلاعاتی جدید از گوشی موبایل شیائومی می 6 منتشر شد

کنگره جهانی موبایل سال گذشته شاهد معرفی رسمی گوشی جدید می 5 (Xiaomi Mi 5) بودیم. اما بر خلاف انتظارمان، هیچ اطلاعاتی از گوشی موبایل شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) در MWC 2017 شنیده نشد. اما با گذشت چندین هفته، حالا شایعاتی در مورد گوشی جدید شیائومی منتشر شده که ما را بیش از پیش با آن آشنا می‌کند.

بنابر گزارش‌های جدیدی که توسط خبرگزاری‌های چینی منتشر شده، گوشی موبایل شیائومی می 6 در دو نسخه مختلف 5.15 و 5.7 اینچی تولید می‌شود. به‌علاوه هر دو نسخه به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 تجهیز خواهند شد تا گوشی های جدید شیائومی توانایی رقابت با پرچمداران بازار را داشته باشند.

گوشی موبایل شیائومی می 6 به سنسور دوربین IMX400 مجهز می‌شود

اما موضوعی که در این خبر توجه را به خود جلب کرده، امکان بهره‌گیری شیائومی از سنسور دوربین IMX400 شرکت سونی است که ماه گذشته میلادی معرفی شد. به لطف رم اختصاصی که روی این سنسور تعبیه شده، کاربران توانایی ثبت ویدیوهای مختلف با کیفیت فول اچ دی و نرخ 960 فریم بر ثانیه را خواهند داشت. گوشی های جدید اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) و اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) نیز از اولین محصولات تجهیز شده به این سنسور محسوب می‌شوند. هرچند، پیشتر اعلام شده بود که سازندگان برای دوربین گوشی م 6 از سنسور IMX386 استفاده می‌کنند.

بر اسس اطلاعات قبلی، نسخه بزرگتر گوشی موبایل شیائومی 6 (که احتمالا نام «پلاس» را نیز یدک می‌کشد) همراه با سیستم دوربین دوگانه روانه بازار می‌شود. اگرچه هنوز هیچ چیز تایید نشده، اما انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی در تاریخ 16 آوریل (27 فروردین) معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*