فروش رنو تلیسمان

فروش رنو تلیسمان 2017 با قیمت قطعی توسط شرکت نگین خودرو آغاز شد

رنو تلیسمان 2017 (Renault Talisman)، جدیدترین و محبوب‌ترین سدان شرکت فرانسوی رنو محسوب می‌شود که توسط شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات رنو در ایران، به کشورمان وارد شده است. اکنون این شرکت، فروش رنو تلیسمان مدل 2017 را با قیمت قطعی آغاز کرده است.

شرکت نگین خودرو (نماینده رسمی محصولات رنوی فرانسه در ایران)، فروش رنو تلیسمان 2017 را با قیمت قطعی 189 میلیون و 500 هزار تومان آغاز کرد. در این طرح فروش، 16 درصد سود مشارکت و 14 درصد سود انصراف به پیش پرداخت 90 میلیون تومانی خودرو تعلق می‌گیرد. همچنین موعد تحویل خودرو، 90 روز کاری اعلام شده است.

فروش رنو تلیسمان

با توجه به این که برای این طرح ویژه، تعداد محدودی از خودرو در نظر گرفته شده و همین‌طور به دلیل نوسانات نرخ ارز و شرایط عدم اطمینان موجود در بازار، پیشنهاد می‌شود که متقاضیان این خودروی مدرن و نیمه لوکس اروپایی، هر چه سریع‌تر به شعب و نمایندگی‌های نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخشنامه فروش رنو تلیسمان 2017 می‌توانید به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

گفتیست که قیمت خودرو شامل هزینه‌های شماره‌گذاری (اداره دارایی + فیش 10 درصد + مالیات بر ارزش افزوده) و بیمه شخص ثالث سال اول برای کلیه خودروها است. در کلیه شرایط فروش نگین خودرو، در صورت تاخیر شرکت در تحویل خودرو در زمان مقرر، سود تاخیر با نرخ 19 درصد محاسبه و به خریدار پرداخت می‌شود.

فروش رنو تلیسمان

شرایط فروش رنو تلیسمان 2017 با قیمت قطعی (تعداد محدود)

حجم موتورگیربکستعداد سیلندرقیمتپیش پرداختسود مشارکتسود انصرافموعد تحویل
1600 سی‌سی (موتور توربو)اتوماتیک4189 میلیون و 500 هزار تومان90 میلیون تومان16 درصد14 درصد90 روز کاری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نظرم روش مثبته ولی واقعا ۴ سیلندر ۱۶۰۰ سی سی خیلی ضعیفه حداقل باید ۶ میبود

  2. خیلی عالیه هستش