خودرو مفهومی بنتلی EXP 12 Speed 6e

خودرو مفهومی بنتلی EXP 12 Speed 6e ؛ یکی از بهترین‌های ژنو 2017

بنتلی EXP 12 Speed 6e یک خودرو الکتریکی با عملکردی قدرتمندانه است که می‌تواند با هر بار شارژ، 500 کیلومتر شما را جابجا کند. شارژ این خودرو توسط یک درگاه که در پشت لوگو صندوق عقب آن پنهان شده انجام می‌شود. اگرچه بنتلی در این خودرو از تکنولوژی‌های روز دنیا نظیر شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز استفاده کرده که می‌تواند در جای خود جذاب و کاربردی باشد. کاربر با فشردن یک دکمه و یا ضربه زدن بر روی نمایشگر می‌تواند به تمامی این تکنولوژی‌ها دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کند. در مجموع بنتلی EXP 12 Speed 6e را می‌توان چشم اندازی از اتومبیل های لوکس الکتریکی آینده مجهز به باتری‌هایی شگفت انگیز دانست.

خودرو مفهومی بنتلی EXP 12 Speed 6e

صحبت از نمایشگر شد، لازم به ذکر است که در کنسول جلویی این خودرو یک قسمت به نمایشگر اولد بسیار باکیفیتی اختصاص داده شده است که از شیشه خمیده‌ای استفاده می‌کند. قسمت‌هایی از فرمان از طرح‌های شیشه‌ای بسیار زیبای ساخته شده با دست بهره می‌برند که نمای عالی را به این قسمت از خودرو بخشیده است. علاوه بر این کنترلرهای چندرسانه‌ای، ارتباطات، ناوبری و تنظیمات خودرو را نیز می‌توانیم بر روی آن داشته باشیم. همچنین مسافران نیز می‌توانند از طریق پنل نمایشگر جلوی روی خود به شبکه اجتماعی، ایمیل و یا سرگرمی‌های مختلفی دسترسی پیدا کنند.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت های خودرو مفهومی بنتلی EXP 12 Speed 6e وجود یک دکمه است که با ضربه زدن به آن از روی فرمان، اتفاقات جذابی رخ می‌دهد. این کلید که ما آن را راکت صدا می‌کنیم، به نوعی عملکرد اتومبیل را افزایش خواهد داد.

جلوپنجره عجیب و غریب بنتلی EXP 12 Speed 6e با کاربردی متفاوت

شما در یک اتومبیل الکتریکی، نیازمند پنجره مشبک که برخی از تولیدکنندگان در قسمت جلویی خودرو خود جهت خنک سازی موتور نصب می‌کنند نخواهید بود، اما نتیجه نهای بدون آن کمی عجیب و غریب می‌شود تا به نوعی ما را به یاد اتومبیل تسلا بیاندازد. به همین خاطر بنتلی تصمیم گرفته با اضافه کردن یک طرحی سه بعدی هندسی برجسته همچنان جلوپنجره مشبک را حفظ کند و زمانی که خودرو در حال حرکت است، آرم “6e” از پشت آن به صورت نور تابان و کاملا برجسته مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*