قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری

این قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری ، ظاهر گوشی را نابود می‌کند!

قاب محافظ گوشی جزو اقلامی است که اغلب کاربران علیرغم میل باطنی خود از آن استفاده می‌کنند. مهم نیست گوشی شما چقدر نازک و زیبا طراحی شده و چقدر حرفه‌ای ترکیبی از شیشه و فلز در آن به کار رفته است، چرا که تمامی این موارد فایده خود را زیر پوشش قاب محافظ از دست خواهند داد. در عوض، کاربر درباره حفظ سلامت گوشی و اطلاعات درون آن خاطر جمع خواهد ماند. اخیرا شاهد عرضه یک قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری هستیم که به ازای ارائه یک قابلیت خاص، زیبایی گوشی را به طور تمام و کمال نابود می‌کند!

محصول جدید شرکت ZVE، از گوشی آیفون شما به زشت‌ترین روش ممکن محافظت خواهد کرد، به طوری که کمتر کاربری دوست دارد تا بعد از قرار دادن آن، گوشی خود را در یک جمع از جیب بیرون بیاورد! با بیرون آوردن گوشی از جیب، سیگاری بودن یک کاربر به خوبی نمایان خواهد شد، چون بعید به نظر می‌رسد تا یک کاربر عادی از یک قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری استفاده کند! در پشت این قاب محافظ یک فندک برقی قرار گرفته که روشن کردن سیگار در سریع‌ترین زمان با آن امکان‌پذیر است.

قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری

آیا یک کاربر عادی حاضر به استفاده از این قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری خواهد شد؟

درب بازکن کنسرو ابزار دیگری است که بر روی این قاب محافظ آیفون برای افراد سیگاری مشاهده می‌شود. همانطور که تاکنون حدس زده‌اید، این قاب قادر به روشن کردن تعداد محدودی سیگار است. فندک برقی آن می‌تواند تا حدود 540 سیگار را با یک بار شارژ کامل روشن کند که تعداد قابل قبولی است، البته اگر جزو افراد «دو پاکت در یک روز» نباشید! این قاب با استفاده از کابل آیفون، طی دو ساعت مجددا شارژ خواهد شد. خوشبختانه در زمان حمل گوشی آیفون خود، دیگران آن را با یک چاقوی سوییسی بسیار بزرگ اشتباه نخواهند گرفت، چرا که درب بازکن کنسرو آن در زمان عدم استفاده کاملا مخفی است.

شرکت سازنده این قاب محافظ آیفون را با 18 ماه گارانتی عرضه کرده است. این محصول اکنون برای گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شده و قیمت آن تنها 20 دلار است. اگر قادر به خرید از فروشگاه آمازون هستید، می‌توانید آن را از این لینک سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*