بروزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج منتشر شد

به روزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج منتشر شد

پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره انتظارها پایان یافت و به روزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 6 (Samsung Galaxy S6) و گلکسی اس 6 اج (Samsung Galaxy S6 Edge) عرضه شد.

به روزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 6 فعلا در اروپا عرضه شده است

ساعاتی پیش صاحبان این دو گوشی اندرویدی در برخی کشورهای اروپایی نوتیفیکیشن مربوط به آپدیت اندروید 7 نوقا را بر روی دیوایس خود دریافت کردند. تاکنون کاربران اپراتور Vodafone در کشورهای ایتالیا، هلند، ایرلند، بریتانیا و رومانی، به همراه کاربران اپراتور Swisscom در کشور سوییس قادر به نصب به روزرسانی اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج شده‌اند.

این احتمال وجود دارد که بقیه اپراتورها در سایر کشورها نیز به زودی این آپدیت را در اسمارت فون های خود دریافت کنند. بیلد نامبر جدید نرم افزار گوشی گلکسی S6 Edge پس از به‌روزرسانی، G925FXXU5EQBG خواهد بود.

در ابتدا قرار بود آپدیت اندروید 7 برای گلکسی S6 و نسخه اج آن پیش از پایان ماه میلادی گذشته عرضه شود اما پس از آن مسوولین کمپانی کره‌ای سامسونگ اعلام کردند این به‌روزرسانی به دلیل ارتقای کیفیت نرم افزار برای پرچمداران سال 2015 آنها به تاخیر خواهد افتاد. حال با عرضه آپدیت به نظر می‌رسد این ارتقای کیفیت با موفقیت کامل به سرانجام رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اقا ابدیت نکنید که هیچ فرقی نی کنه

  2. ای بابا پس بار note 5 چی ؟ مثلا آخرین سری نوت هستش ولی سامسونگ بیخیاله نه خبری نه هیچی

  3. سلام
    برای s6 مدل sm_g920i هم منتشر میشه؟