آپدیت جدید استوریز

آپدیت جدید استوریز اینستاگرام با قابلیت استفاده از برچسب‌های جغرافیایی

در آپدیت جدید استوریز اینستاگرام شاهد افزوده شدن قابلیتی هستیم که به طور مشخص از اسنپ چت گرفته شده است. از این پس کاربران می‌توانند در زمان استفاده از قابلیت فوق‌العاده جذاب Stories، که خود آن نیز به شیوه‌ای از اسنپ چت الهام گرفته شده، از برچسب‌های جغرافیایی استفاده کنند. البته، استفاده از این ویژگی در حال حاضر تنها در دو شهر جهان فراهم شده است.

به لطف آپدیت جدید استوریز اینستاگرام، اکنون می‌توان در شهرهای نیویورک آمریکا و جاکارتا اندونزی از برچسب‌های جغرافیایی استفاده کرد. ویژگی این قابلیت اینجاست که علاوه بر مشخص کردن شهر، با استفاده از دیگر علائم بصری موقعیت کاربر را تا نزدیک‌ترین مقیاس و محله ممکن در قالب استیکر تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید:بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرامآموزش تماشا و ارسال لایو استوری در اینستاگرام

آپدیت جدید استوریز به زودی در تمامی شهرها قابل استفاده خواهد بود

این قابلیت همچنین در نقش تگ موقعیت نیز ظاهر می‌شود، به این معنی که کاربران می‌توانند با زدن ضربه بر روی آن، دیگر تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط دیگران در این منطقه را مشاهده کنند. اینستاگرام آپدیت جدید استوریز را در مراحل مقدماتی توسعه خود دانسته است، به این معنی که امکان استفاده از برچسب‌های جغرافیایی به زودی دیگر در شهرهای دیگر کشورها نیز امکان‌پذیر خواهد بود. گفتنی است این به روزرسانی از روز گذشته برای هر دو پلتفرم اندرویدی و آی او اس عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*