کشف مدل فیک گلکسی اس 8 سامسونگ در چین

کشف مدل فیک گلکسی اس 8 سامسونگ در چین!

گوشی های فیک و کپی، موضوع جدیدی در دنیای اسمارت فون ها نیستند. در حقیقت بسیاری از کاربران عادی گوشی های هوشمند نیز از وجود گوشی های فیک باخبر هستند؛ کمپانی ‌های بی‌نام و نشان که گوشی هایی مشابه با نمونه‌های اصلی تولید می‌کنند. برخی از این کمپانی‌ها سعی در فریب کاربران ندارند اما برخی دیگر حتی نام و تصویر لوگو را با دقیق‌ترین جزئیات طراحی می‌کنند تا تعداد بیشتری از خریداران را فریب دهند. حال که دیگر زمان چندانی تا معرفی سامسونگ گلکسی اس 8 باقی نمانده، این کمپانی ها باری دیگر دست به کار شده و مدل فیک گلکسی اس 8 را تولید کرده‌اند!

پرچمداران سامسونگ همواره یکی از پرطرفدارترین اسمارت فون های جهان بوده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود که مدل‌های فیک آن‌ها نیز به سرعت وارد بازار شوند چراکه به گمان سازندگانشان، پرچمداران سامسونگ بهترین طعمه برای به دام انداختن خریداران ناآگاه هستند و متاسفانه بسیاری از خریداران نیز فریب آن‌ها را می‌خورند؛ اما بگذارید این مدل فیک گلکسی اس 8 را کمی بیشتر بررسی کنیم.

کشف مدل فیک گلکسی اس 8 سامسونگ در چین

سال‌های زیادی سپری شد تا آنکه بالاخره تولیدکنندگان مطرح جهان توانستند قاب اطراف صفحه نمایش‌های گوشی‌ها را به حداقل برسانند که ال جی جی 6 نیز یکی از بهترین نمونه‌های این موضوع است. بنابر آنچه که تاکنون درباره‌ی سامسونگ گلکسی اس 8 شنیده‌ایم، این پرچمدار نیز طراحی نسبتا مشابهی خواهد داشت و حاشیه اطراف نمایشگر آن بسیار کم است. با این حال، در تصاویر و ویدیوی کوتاهی که از مدل فیک گلکسی اس 8 منتشر شده، این گوشی طراحی بسیار جالبی دارد و قاب اطراف نمایشگر آن نیز بسیار کم است.

کشف مدل فیک گلکسی اس 8 سامسونگ در چین

مدل فیک گلکسی اس 8 از لحاظ طراحی دارای اشکالات بزرگ و آشکاری است

البته با وجود این، مدل فیک گلکسی اس 8 چندان دستگاه زیبایی نیست؛ محل قرارگیری سنسورهای جلو و دوربین سلفی آن کمی نامتوازن است؛ دوربین اصلی آن به طرز مضحکی بزرگ است و به نظر می‌رسد که ایده‌ی تقارن در دیزاین نیز برای سازنده‌ی این گوشی نامفهوم بوده است! سایه زیر پنل نمایشگر هم می‌بایست به دلیل ضخامت بیش از حد دستگاه باشد. علاوه بر این‌ها، دکمه‌ی Bixby نیز در سمت چپ دستگاه وجود ندارد و حتی جایگاه سنسور اثر انگشت نیز نادرست است و در آن طرف دوربین قرار گرفته که بر خلاف تمامی گزارشات و شایعاتی‌ست که تاکنون منتشر شده است.

کشف مدل فیک گلکسی اس 8 سامسونگ در چین

می‌توان به جرات گفت که عملکرد مدل فیک گلکسی اس 8 تعریف چندانی نخواهد داشت و از لحاظ کیفیت دوربین نیز نهایتا بتوان آن را با یک گوشی میان‌رده مقایسه کرد. با این حال، طرفداران سفت و سخت و ماجراجوی اسمارت فون‌ها ممکن است یکی از این گوشی‌ها را خریداری کرده و آن را از نزدیک بررسی کنند، اگرچه ما پیشنهاد می‌کنیم که پول خود را برای خرید چنین محصولاتی هدر ندهید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*