کادیلاک اسکالا

رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا در نمایشگاه خودرو ژنو

کادیلاک در سال گذشته میلادی، 34.7 درصد بازار اروپا را در اختیار داشت، بنابراین برند لوکس خودروساز آمریکایی تصمیم گرفت محصولات جدیدی را برای بازار سال 2017 میلادی رونمایی کند تا این سهم را بیش از پیش افزایش دهد. اما در کنار خودروهای این شرکت، یک خودرو طرح مفهومی آشنا نیز چشم نوازی کرد. برند کادیلاک تحت نظر ژنرال موتورز با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو امسال طرح مفهومی یکی از زیباترین کادیلاک‌های تاریخ را به نمایش گذاشت. به نقل از Nysschen مدیرعامل جهانی کادیلاک، طرح مفهومی کادیلاک اسکالا (Cadillac Eskala) حاوی 2 پیام مهم است. در رده نخست اسکالا زبان طراحی بهبودیافته کادیلاک را به جهانیان معرفی خواهد کرد و سپس قدرت توسعه اتومبیل های کادیلاک برای آینده را به رخ رقبا می‌کشد. این خودرو پالس‌های مثبتی را مبنی بر بازگشت برند پرآوازه اتومبیل‌های لوکس شرکت ژنرال موتورز به اوج محبوبیت ارسال می‌کند.

کادیلاک اسکالا

کادیلاک اسکالا یک خودرو چهار درب با اورهنگ کوتاه جلویی، درب‌هایی بدون دستگیره و همچنین چراغ‌های خاص و منحصر به فرد خطی است که می‌تواند تکامل قدرت طراحی کادیلاک را به نمایش بگذارد. اسکالا در اصل، کلمه‌ انگلیسی عبارت “Scale” به معنی مقیاس و اندازه است و به خاطر ابعاد بزرگ این سدان است که چنین نامی برای آن در نظر گرفته شده است. این اتومبیل از معماری یکسانی با اتومبیل‌های لوکس بزرگی همچون کادیلاک CT6 برخوردار است و 152 میلی‌متر از آن نیز طول بیشتری دارد. طول این اتومبیل 5.3 متر بوده که حتی نسبت به کلاس اس مرسدس بنز نیز کشیده‌تر است. علاوه بر این، رینگ‌های 22 این خودرو لوکس نیز حسابی در اتومبیل چشم نوازی می‌کند.

فضای داخلی مجلل کادیلاک اسکالا ، ترکیبی از اصالت کلاسیک و تکنولوژی های مدرن

فضای داخلی این اتومبیل با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد، در واقع دو شخصیتی نامیده می‌شود. دلیل گرفتن این لقب استفاده از آلومینیوم و چوب در طراحی متریال قسمت جلو بوده، درحالی که متریال به کار رفته در قسمت پشتی تنها از جنس چوب بوده و صندلی‌هایی باشکوه و مجللی تعبیه شده است. جالب اینجاست که یک نمایشگر خمیده لمسی که ساخته شده با تکنولوژی اولد است، سراسر پشت فرمان را به خود اختصاص داده است که می‌تواند در نوع خود بی‌مثال باشد. نکته حائز اهمیت در مورد رابطه این خودرو با تکنولوژی، پشتیبانی از فرامین صوتی و حتی ژسچرهای حرکتی دست کاربر است که می‌تواند کاددیلاک اسکالا را به خودرویی کاملا از جنس آینده تبدیل کند.

یک موتور V8 با حجم 4.2 لیتری توربو که هم اکنون با خودرو CT6 نیز قابل سفارش است، در زیر کاپوت این خودرو به قدرت‌نمایی مشغول است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*