ملاقات با نیسان قشقایی 2017 در نمایشگاه خودرو ژنو

شرکت نیسان در تلاش است تا از اتومبیل کراس اوور قشقایی ، خودرویی بهتر برای رانندگی بسازد و ظاهرا با اضافه کردن قابلیت‌های کمک راننده در نیسان قشقایی 2017 (Nissan Qashqai 2017) به این هدف رسیده است. این شرکت ژاپنی با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو از تازه‌ترین فیس لیفت قشقایی رونمایی کرد؛ محصولی که ماه جولای رسما وارد بازار خواهد شد تا در اختیار علاقه‌مندانش قرار گیرد.

نیسان قشقایی 2017

چهره کلی نیسان قشقایی 2017 مدرن‌تر شده است

جالب است بدانید که سال گذشته بیش از 200 هزار دستگاه نیسان قشقایی در قاره اروپا به فروش رسید که نشان از رضایت‌مندی مشتریان دارد، اما اصالت ژاپنی این شرکت خودروساز همچنان حکم می کند تا دست از تلاش نکشیده و اتومبیلی تمام و کمال را به مشتریان خود تحویل دهند. اینک کراس اوور زیبای ژاپنی ‌ها از تکنولوژی جذاب به نام “ProPilot” بهره می‌برد. همانطور که از نامش پیداست، این تکنولوژی درواقع رانندگی خودکار را به ارمغان خواهد آورد. ProPilot در بزرگراه‌ها به کمک راننده آمده و می‌تواند با هدایت فرمان، شتاب و حتی ترمز در ترافیک‌ها یک مسافرت کم دردسر و ایمن را به سرنشینان هدیه دهد. این سیستم همچنین می‌تواند با رویکردی شبیه به کمک راننده آئودی، باعث کاهش سرخوردگی اتومبیل در ترافیک‌ها شده و یا در سرعت‌های بالا کروز را فعال کند. علاوه بر این‌ها، نیسان قشقایی 2017 اینچ در هنگام تشخیص عابرین پیاده از سیستم ترمزگیر اضطراری استفاده می‌کند و در صورت نزدیک شدن بیش از حد مجاز یک خودرو از پشت به شما، فورا هشدار می‌دهد.

در بخش داخلی خودرو، نیسان قشقایی 2017 اینک از یک فرمان چندمنظوره با یک رابط کاربری جدید جهت استفاده در سیستم سرگرمی / ناوبری بهره می‌برد. پلتفرم این سیستم، NissanConnect نام دارد. چرم به کار رفته در داخل اینک از کیفیت به مراتب بهتری نسبت به نسل پیشین این کراس اوور برخوردار است، علاوه بر این یک سیستم صوتی مجهز به 7 بلندگو که در خودرو فرانسوی رقیب یعنی رنو کجار (Renault Kadjar) به کار رفته نیز می‌تواند به صورت سفارشی و به درخواست مشتری در این خودرو نصب شود.

این خودرو اینک با قرض گرفتن طراحی جلوپنجره V-motion و سپرهای پشتی و جلویی از خودرو Micra، ظاهری اسپورت‌تر و مدرن‌تر را به خود گرفته است، اما همچنان استایل یک SUV عضلانی را می‌توان در آن دید. هرچند تغییرات عمده بر روی بدنه همین موارد هستند، اما تغییرات کوچکی نیز در جای جای بدنه‌ی زیبای این اتومبیل ژاپنی دیده می‌شود که در مجموع به زیبا‌تر کردن آن کمک کرده است.

چراغ‌هایی شبیه به چشمان عقاب در قسمت پشتی این خودرو چشم نوازی می‌کنند، یک نور دی لایت بومرنگ جدید اضافه شده و همچنین دو رنگ زیبای آبی و برنزی نیز به مجموعه رنگ‌های قابل خریداری نیسان قشقایی افزوده شده است.

در انتها باید به بهبود سیستم تعلیق و فرمان آن اشاره کرد که در مجموع به یک مسافرت راحت و رانندگی لذت بخش با نیسان قشقشایی 2017 انجامیده است. اما پیشرانه‌ها هیچ تفاوتی با گذشته نکرده‌اند و قشقایی با پیشرانه‌های مختلف 1.2 لیتری بنزینی با توان تولید 113 اسب بخار، 1.6 لیتری بنزینی با توان تولید 161 اسب بخار و همچنین 1.5 / 1.6 لیتری دیزلی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 1/6لیتری بنزینی واسه همچین ماشینی کم نیست؟؟

  2. 1.6 لیتر و 160 اسب بخار!!!! بینظیره.خوشبحال کسانی که میتونن بخرن