فیس لیفت رنو کپچر

فیس لیفت رنو کپچر در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد

فیس لیفت رنو کپچر (Renault Captur) ساعاتی پیش در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد که از طراحی داخلی و خارجی بهبود یافته و تجهیزات جدیدی بهره می‌برد.

فیس لیفت رنو کپچر

یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه خودرو ژنو مربوط به شرکت فرانسوی رنو و محصولات این خودروساز است که از مهم‌ترین آن‌ها باید به نسل جدید اتومبیل کراس اوور کامپکت و زیبایی به نام Capture اشاره کرد. کپچر، با فروش 215 هزار و 670 دستگاه در سال 2016 تنها در قاره اروپا، به عنوان بهترین اتومبیل کلاس B کراس اوورهای بازار قاره سبز شناخته می‌شود. حالا این خودرو فرانسوی نسبت به نسل گذشته خود با بهبودهایی همراه شده است. این خودرو همچنان طراحی دو رنگ بدنه خودش را حفظ کرده و دو رنگ دیگر همراه با رنگ جدید روی سقف نیز به گزینه‌های انتخابی خریداران اضافه شده است. بنابراین، در حال حاضر فیس لیفت رنو کپچر در 32 رنگ مختلف وجود خواهد داشت و پک های شخصی سازی بیرونی و داخل کابین نیز همراه آن به فروش می‌رسد.

مشابه آپشن جدیدی که در مدل های جدید رنو عرضه می‌شود، فیس لیفت رنو کپچر نیز اینک همراه با چراغ های تمام LED و چراغ دی لایت LED قابل عرضه خواهد بود. شرکت رنو همچنین اعلام کرده است که در بخش جلویی آن تغییراتی را اعمال کرده تا از نظر ظاهری نیز شبیه برادر بزرگتر خود، رنو کجار شود. این تغییرات شامل جلو پنجره مشبک کرومی همراه با صفحات جدید بر روی بامپرهای پشتی و جلویی است.

در اینجا سه گزینه برای انتخاب چرخ وجود دارد که شامل یک چرخ 16 اینچی و دو چرخ 17 اینچی خواهد بود. اما موتورها همچنان بی‌تغییر هستند تا فیس لیفت رنو کپچر همراه با سه پیشرانه 0.9 لیتری بنزینی، 1.2 لیتری بنزینی و یا 1.5 لیتری دیزلی روانه بازار شود. از دیگر به‌روزرسانی های قابل رویت در فیس لیفت رنو کپچر می‌توان به شیشه ثابت سان روف بسته به تریم انتخاب کاربر (قابل انتخاب از دو پیکربندی مختلف) اشاره کرد.

قیمت فیس لیفت رنو کپچر

در حال حاضر مدل فعلی رنو کپچر با قیمت پایه 14 هزار و 945 پوند الی 22 هزار و 610 پوند بسته به مدل‌های انتخابی به فروش می‌رسد. همراه با این بخش‌های بهبود یافته و موتور یکسان، بعید به نظر می‌رسد رنو قصد داشته باشد قیمت این محصول را ارتقا ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*