سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در سکوت خبری معرفی شد

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro) یکی از محصولاتی‌ست که طی ماه‌های اخیر، اطلاعات کمی در رابطه با مشخصات فنی یا ویژگی‌های آن منتشر شد و بر خلاف تصور بسیاری از افراد، حتی در نمایشگاه MWC 2017 نیز خبری از معرفی آن نبود. اما بعد از نمایش آن در Samsung Forum 2017، حالا این گوشی هوشمند میان رده در سکوت خبری توسط سامسونگ معرفی شده است.

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو را می‌توان نسخه کوچکتر گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) که حدود دو ماه پیش معرفی شد، در نظر گرفت. با این‌حال تغییرات کوچکی در سخت افزار آن دیده می‌شود که توجه‌تان را به آنها جلب می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

گوشی جدید سامسونگ با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.2 اینچی، فول اچ دی و سوپر آمولد، به تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 2.2 گیگاهرتزی (هشت هسته پردازشگر Cortex-A53) در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت مجهز شده که کاملا مناسب یک گوشی میان رده خواهد بود. برای ذخیره اطلاعات نیز حافظه‌ای با ظرفیت 64 گیگابایت در نظر گرفته شده که در صورت تمایل، می‌توان از کارت حافظه میکرو اس دی نیز استفاده کرد.

در مورد دوربین، سازندگان از دو دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 برای بخش پشتی و جلویی استفاده کرده‌اند که با توانایی ضبط ویدیوها به صورت فول اچ دی و نرخ 30 فریم بر ثانیه، لحظات شیرین شما را به‌خوبی ثبت خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

هم‌اکنون پیش‌فروش سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در رنگ‌های آبی (Lake Blue)، برگ درخت افرا (Maple Leaf) و رز (Powder Rose) در وب‌سایت شعبه چین آغاز شده و انتظار می‌رود از تاریخ 16 مارس (26 اسفند) با قیمت 362 دلار (2499 یوان) وارد بازار کشور چین شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بادرود اینکه گوشی بافقی تعریف تشریح کرد چندان کمکی به جستجو کننده نمیدهد مزایا معایب پیشنهادی بهتر مشابه کارتها یک رسم جدید بنیان کنید عکسهای تمام وسایل داخل کارتون گوشی راهم بزارید که اصلیش روانشناسی بعد تصمیم بگیریم موقع خرید بدلی نگیریم.باتشکر