محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 8 را از نمایی نزدیک ببینید

محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 8 را از نمایی نزدیک ببینید (ویدیو)

به تازگی ویدیویی در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده که محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 8 (Galaxy S8)، پرچمدار آینده سامسونگ را به تصویر کشیده است. این محافظ دارای لبه‌های خمیده، چند حفره جهت سنسورهای گوشی (شامل اسکنر عنبیه چشم) و حاشیه‌های باریک در اطراف و پایین است.

انتظار می‌رود گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگری 5.8 اینچی از نوع سوپر آمولد و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD) مجهز باشد. چیپست این اسمارت فون نیز نسبت به کشور عرضه شده در آن، یا اگزینوس 8895 خواهد بود و یا از اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 8 می‌توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که با قرار دادن یک حافظه جانبی microSD می‌توان آن را تا 256 گیگابایت افزایش داد. دوربین اصلی این محصول سنسوری 12 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 خواهد بود که این میزان گشودگی می‌تواند جهت عکاسی در محیط‌هایی با نور کم مناسب باشد. دوربین سلفی گوشی جدید سامسونگ نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسل با زاویه باز خواهد بود. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه روشن نگه داشتن این مجموعه را بر عهده خواهد داشت و اندروید 7.1 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب می‌شود.

گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) نیز دارای مشخصاتی مشابه با S8 ، به جز صفحه نمایش 6.2 اینچی و باتری بزرگتر 3500 میلی‌آمپر ساعتی است. همانطور که در ویدیوی محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 8 نیز می‌بینیم، انتظار می‌رود هر دو مدل مجهز به اسکنر عنبیه چشم (iris scanner) بوده و گواهی IP68 جهت محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را داشته باشند.

طبق شنیده‌ها، دردانه‌های جدید سامسونگ قرار است در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) معرفی شده و به احتمال زیاد در تاریخ 8 اردیبهشت به بازار راه یابند.

ویدیوی محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*