نمایش گلکسی اس 8 در بارسلون

گلکسی اس 8 در بارسلون و هتلی نزدیک به محل برگزاری MWC 2017 نمایش داده شده است!

بدون شک تاخیر در معرفی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و عدم رونمایی آن در نمایشگاه موبایل بارسلون، بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است. حدود 10 روز پیش بود که بزرگترین تولیدکنندگان تلفن های همراه در اسپانیا حاضر شده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند. سامسونگ نیز تنها با معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) در بارسلون به کار خود پایان داد. اما حالا “Korea Herald” از نمایش گلکسی اس 8 در بارسلون و هتلی نزدیک به محل برگزاری MWC 2017 نمایش داشته است!

بنابر ادعای خبرگزاری Korea Herald، مدیران سامسونگ با آماده کردن محلی مخصوص در لابی هتل “Hotel Porta Fira” (جایی تقریبا نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه موبایل)، نمونه اولیه از گلکسی اس 8 را پیش روی برخی از شرکای تجاری و اپراتوهای تلفن همراه قرار داده بودند. به‌علاوه، یک «دیوار موقت» تمام چشم‌های کنجکاو را از پرچمدار آینده این شرکت کره‌ای دور نگه داشته بود.

نمایش گلکسی اس 8 در بارسلون شرکای تجاری سامسونگ را تحت تاثیر قرار داده است

به محض خروج مهمانان، برخی از نمایندگان شرکای تجاری سامسونگ که در محل حاضر بودند، محصول جدید این شرکت را دستگاهی «بسیار گیرا و چشمگیر» خواندند. هرچند، هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی یا قابلیت‌های این گوشی به خبرنگاران اعلام نشده چراکه همیشه این اطلاعات تا زمان معرفی رسمی محرمانه باقی می‌ماند.

معمولا سامسونگ چنین مراسم‌های خصوصی و پشت درهای بسته‌ای را برای نمایش محصول آینده خود برگزار می‌کند تا علاقه و تمایل آنها به آشنایی با محصولات جدید حفظ شود. ولی به دنبال رقابت سختی که امسال میان سازندگان مختلف وجود دارد، تیزری کوتاه از گلکسی اس 8 نیز در کنگره جهانی موبایل 2017 نیز نمایش داده شد تا کاربران بیش از پیش در انتظار پرچمداران آینده این شرکت باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*