دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا

تماشا کنید: آشنایی با قابلیت‌های مختلف دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا

اخیرا کمپانی اچ تی سی با انتشار دو ویدیوی جدید از گوشی های اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و یو پلی (HTC U Play)، تلاش دارد تا کاربران را با قابلیت‌های اپلیکیشن دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا و همین‌طور زبان طراحی جدید و متفاوت آنها آشنا کند.

چهار حالت اصلی برای دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا در نظر گرفته شده که برخی از آنها در اسمارت فون‌های دیگر دیده نمی‌شود. “Photo” امکان ثبت تصاویر روزمره و به‌هنگام را فراهم کرده و می‌توان آن را به عنوان حالت استاندارد در نظر گرفت. از طرفی “Zoe” عملکرد کاملا متفاوتی داشته و به صورت همزمان، یک عکس و 3 ثانیه از ویدیوی اچ دی را ثبت می‌کند که مناسب محیط‌های پرتحرک است. در مورد حالت “Panorama” احتمالا نیازی به توضیح نباشد چراکه با انتخاب آن می‌توان تصویری عریض در حالت چشم‌انداز را ثبت کرد. اما اگر می‌دانید که قرار است از دوربین و منظره‌یاب آن چگونه استفاده کنید، بهتر است حالت “Pro” را انتخاب و کنترل تنظیمات مربوطه را به دست گیرید.

دوربین پشتی گوشی اچ تی سی یو اولترا به سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز شده و به کمک آن می‌توان تصاویر فوق‌العاده‌ای را در نور کم ثبت کرد. به‌علاوه وجود لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) در کنار حالت ذخیره عکس با فرمت “RAW”، گوشی‌های جدید اچ تی سی را به محصولاتی همه‌کاره تبدیل می‌کنند. خوشبختانه برای دوربین جلویی نیز از سنسوری با دقت 16 مگاپیکسلی استفاده شده که عکاسی سلفی را لذت‌بخش می‌کند.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، هر دو گوشی جدید اچ تی سی از طراحی متفاوتی با عنوان “Liquid Design” بهره می‌برند که در نتیجه آن، شیشه به‌کار گرفته‌شده در بخش پشتی با حالتی شبیه به یک مایع درخشنده به نظر رسیده و نور به صورتی بازتاب می‌شود که پیشتر در هیچ تلفن هوشمندی ندیده‌اید. برای نمایش دقیق این حالت، اچ تی سی ویدیویی مخصوص را تولید کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

آشنایی با قابلیت‌های مختلف دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا

طراحی Liquid Design گوشی های جدید اچ تی سی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*