پیش فروش نوروزی اچ 30 کراس اتوماتیک

پیش فروش نوروزی اچ 30 کراس اتوماتیک توسط ایران خودرو به صورت محدود

شرایط جدید پیش فروش نوروزی اچ 30 کراس اتوماتیک توسط ایران خودرو اعلام شد که بر اساس آن، این خودرو به صورت محدود و تنها در روز یکشنبه 15 اسفندماه ثبت نام می‌شود. مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر عنوان کرد که شرایط فروش نسبت به قبل تغییری نداشته است و خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های آذر تا بهمن 96 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از استقبال و حمایت مشتریان از طرح فروش خودروی دانگ فنگ اچ 30 کراس (Dong Feng H30 Cross) قدردانی کرد و خبر داد که با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان، پیش فروش این محصول با همان شرایط قبلی مجددا و به صورت محدود انجام خواهد شد.

پیش فروش نوروزی اچ 30 کراس اتوماتیک

خان کرمی ضمن عذرخواهی از مشتریانی که در فرایند ثبت نام قبلی به مشکل برخورد کرده بودند، اضافه کرد که پیش فروش نوروزی اچ 30 کراس اتوماتیک به صورت محدود در روز یکشنبه 15 اسفند 95 انجام می‌شود و این بخشنامه از ساعت 10 صبح فعال خواهد شد. شرایط فروش نیز نسبت به قبل تغییری نکرده و مشتریان می‌توانند با پرداخت 22 میلیون تومان، خودروی خریداری شده را در ماه‌های آذر، دی و بهمن 96 تحویل بگیرند.

بخش‌نامه پیش فروش نوروزی اچ 30 کراس اتوماتیک (محدود)

خودرورنگپیش پرداختموعد تحویلسود مشارکتسود انصراف
H30 Cross دنده اتوماتیکسفید- مشکی- نقره‌ای- خاکستری- آبی رویال- نارنجی- قرمز متالیک22 میلیون تومانآذر 9618 درصد16 درصد
دی 96
بهمن 96

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*