غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

در مطالب پیشین نحوه حذف دائمی و غیر فعال کردن موقت حساب کاربری در اینستاگرام را بررسی کردیم، اما ممکن است در برخی مواقع، اینستاگرام بدون اطلاع دادن به کاربر اکانت وی را به صورت خودکار غیر فعال کند. این کاربر در زمان تلاش برای ورود به اپلیکیشن، پیغام‌هایی را مبنی بر از کار افتادن حساب کاربری به دلایلی نامعلوم مشاهده می‌کند. بخش پشتیبانی این شبکه اجتماعی همواره پیشنهاد می‌کند تا برای جلوگیری از غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام ، قوانین را مرور کرده و آن‌ها را حتما رعایت کنید. اما این قوانین شامل چه مواردی هستند؟

اینستاگرام، حساب‌های کاربری را به دلیل عدم رعایت قوانین، بدون هشدار قبلی غیر فعال می‌کند. بسیاری از کاربران، از این موضوع گلگی داشته و از کار افتادن اکانت خود را بی‌دلیل می‌دانند. اگر سرسختانه به بی‌گناهی خود اصرار دارید، این امکان وجود دارد تا در زمان مشاهده پیام غیر فعال شدن حساب، پیامی را به بخش پشتیبانی ارسال کنید. همچنین می‌توانید از روش گزارش هک شدن اکانت اینستاگرام استفاده کرده و با بخش پشتیبانی این شرکت برای پس گرفتن حساب کاربری خود مکاتبه کنید.

غیر فعال شدن اکانت اینستاگراماما بهتر است ابتدا قوانین این اپلیکیشن را مرور کنید، چرا که بعید نیست غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام شما به خاطر عدم رعایت قوانین باشد.

حذف و یا غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام دو مقوله کاملا جدا از یکدیگر هستند

پیش از مرور قوانین اینستاگرام، لازم است دو نکته مهم را یادآور شویم. نخست اینکه اگر در زمان تلاش برای ورود به حساب کاربری خود، هیچ پیامی را دریافت نمی‌کنید، احتمالا به خطاهای لاگین برخورد کرده‌اید و خبری از غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام نیست. از طرفی دیگر، اگر حساب کاربری خود را به طور دائم حذف کرده‌اید، بهتر است لابه‌لای مطالب وب‌سایت‌های مختلف به دنبال روشی برای برگرداندن آن نباشید، چرا هیچ راهی برای این کار وجود ندارد. برای ساخت یک اکانت جدید، مجددا می‌توانید از ایمیل آدرس وارد شده برای حساب کاربری پیشین استفاده کنید، اما امکان ثبت مجدد یوزرنیم آن هرگز وجود ندارد. همچنین این قوانین در کل شبکه اجتماعی اینستاگرام برقرار بوده و اهمیتی ندارد از اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن تحت وب و یا نرم افزار ویندوز اینستاگرام استفاده می‌کنید.

  • برای استفاده از این سرویس، سن کاربر می‌بایست حداقل 13 سال باشد.
  • مطالب ارسالی نباید دارای محتوای خشونت‌آمیز، برهنگی و یا حتی نیمه برهنگی، تبعیض‌آمیز، غیر قانونی، دشمنی و کینه‌توزی و مخصوصا جنسی و پورنوگرافی باشند.
  • کاربر بعد از ثبت یک اکانت جدید، برای تمامی اتفاقات و رویدادهای رخ داده در این حساب مسئول است. این کاربر باید از فروش، انتقال و دادن حق استفاده از حساب کاربری خود به دیگران خودداری کرده و هرگز دنبال‌شوندگان، دنبال‌کنندگان و در کل هر قسمت دیگر مرتبط با حساب کاربری خود را با دیگران مبادله نکند.

غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

  • یک فرد هرگز نباید از طرف شخصی دیگر، حساب کاربری ایجاد کند. البته در این مورد استثنا وجود دارد. کسب و کارها و یا افرادی که از خود اینستاگرام مجوز دریافت کرده‌اند، می‌توانند از طرف کاربران و یا کارمندان خود اقدام به ساخت حساب کاربری کنند.
  • ضروری است تا کاربران برای جلوگیری از غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام ، اطلاعات صحیح، دقیق، به روز و کاملی را از خود در زمان ساخت اکانت وارد کرده و به محض تغییر مشخصات، آن‌ها را سریعا آپدیت کنند.
  • هر کاربر می‌بایست از درخواست و جمع‌آوری اطلاعات اکانت دیگر کاربران خودداری کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را نیز محفوظ نگه دارد.
  • کاربران می‌بایست از تهدید، بدنام کردن و همچنین جعل هویت افراد خودداری کرده و هرگز مطالب خصوصی و محرمانه خود و دیگران را در سرویس به اشتراک نگذارند.
  • ضروری است تا کاربران برای جلوگیری از جلوگیری از غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام خود، از وارد کردن آدرس‌ ایمیل و شماره تلفن‌های غیر عمومی خودداری کنند.
  • رعایت قوانین عام هر جامعه در شبکه اجتماعی اینستاگرام امری ضروری است. به عنوان یکی از مهمترین نمونه‌های این قوانین، باید به رعایت حق کپی رایت اشاره کرد.

غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

  • یکی از مهمترین اعمال برای جلوگیری از غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام ، احترام به دیگر کاربران است. ارسال ایمیل، ثبت کامنت و لایک و در کل هر نوع ارتباط با دیگر کاربران در صورت عدم رضایت آن‌ها ممنوع است.
  • بدون اجازه کتبی از اینستاگرام، امکان استفاده از اسم دامین و یا آدرس‌های وب (url) در نام کاربری وجود نداشته و کاربران باید از انجام این کار خودداری کنند.
  • کاربران می‌بایست فضای این شبکه اجتماعی را برای دیگران محدود نکرده و از تصاویر و پست‌های آن‌ها سو استفاده نکنند.
  • کاربران باید تنها تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته اشتراک‌گذاری محتوای متعلق به دیگر افراد و یا شرکت‌ها، در صورت کسب اجازه از آن‌ها بلامانع است.
  • در صورت غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام به دلیل عدم رعایت موارد ذکر شده در بالا، تمامی حق و حقوق مرتبط با آن حساب کاربری معلق خواهند شد.
  • اینستاگرام این حق را دارد تا در هر زمان، یک حساب کاربری را بنابر تشخیص خود غیر فعال کند.
  • کاربران مسئول ارتباط خود با دیگر افراد در این شبکه اجتماعی هستند. سو استفاده، کلاه‌برداری، شیادی و هر نوع مشکلی که توسط دیگر کاربران و به خاطر عدم توجه به مسائل امنیتی ایجاد شود، بر عهده اینستاگرام نخواهد بود.
  • اگر کاربری از اپلیکیشن‌های تایید نشده توسط اینستاگرام استفاده کند، مسئول عواقب آن خواهد بود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، اینستاگرام به حق کپی رایت اهمیت فراوانی داده و همچنین در تلاش است تا شبکه اجتماعی خود را به محلی امن و شاد برای گشت و گذار کاربران تبدیل کند. به همین دلیل، تکرار اهانت و یا بدرفتاری با دیگر کاربران، به غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام منجر خواهد شد. نکته مهم دیگر اینجاست که اینستاگرام، غیر فعال کردن یک حساب کاربری را حق خود دانسته و از طرفی این کار را اغلب بدون هشدار قبلی انجام می‌دهد. اگر به برگرداندن حساب کاربری غیر فعال شده خود اصرار دارید، بهتر است تا با بخش پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

32 دیدگاه

  1. اینسان پیچم و به دلیل سن کمتر از ۱۳ مسدود کرده حالا چیکار کنم

  2. ,سلام ، من هیچ کدوم از اینایی که میگید نداشتم و توی اون موارد هیچ کدوم از موارد بی اخلاقی رو نداشتم و جالبتر از همه اینکه چندین بار پیج هایی درست کردم که فقط باهاشون توی پیج ها گشت و گذار میکردم حتی پست هم نمیزاشتم ولی بعد از چند ماه یهو حساب کاربری ام میپرید …… پس فک نمیکنم به علتهایی که گفتید دلیلش باشه . من فک میکنم علتهای دیگه ای داره
    لطفاً اگر باز راهی بنظرتون میرسه که من بتونم پیج ام رو برگردونم بهم راهنمایی کنید ممنون میشم . واقعا اینجوری مسخره ست که مدام آدم حساب باز کنه بعد از چند ماه پاک بشه خوب اگر بخوام پیج کاری باز کنم اطمینانی ندارم به اینستا

  3. ,سلام ، من هیچ کدوم از اینایی که میگید نداشتم و توی اون موارد هیچ کدوم از موارد بی اخلاقی رو نداشتم و جالبتر از همه اینکه چندین بار پیج هایی درست کردم که فقط باهاشون توی پیج ها گشت و گذار میکردم حتی پست هم نمیزاشتم ولی بعد از چند ماه یهو حساب کاربری ام میپرید …… پس فک نمیکنم به علتهایی که گفتید دلیلش باشه . من فک میکنم علتهای دیگه ای داره
    لطفاً اگر باز راهی بنظرتون میرسه که من بتونم پیج ام رو برگردونم بهم راهنمایی کنید ممنون میشم . واقعا اینجوری مسخره ست که مدام آدم حساب باز کنه بعد از چند ماه پاک بشه خوب اگر بخوام پیج کاری باز کنم اطمینانی ندارم به اینستا

  4. سلام اگر رمزت رو فراموش کردی پایینش نوشته رمز عبور را فراموش کردم اگر ایمیل داری ایمیلت رو میزنی اینستاگرام از طریق ایمیل برات یه پیام می فرسته و قتی اون پیام رو کلیک کردی نوشته تغیر رمز عبور اونو می زنی و رمز عبورت رو می نویسی

    • من هیچ کاری نکردم ریپورت شدم خواستم شمارشو عوض کنم از ریپ دربیام یهو رفت تویه صفحه شماره قدیممو میخواد که خطشو ندارم میخواد کد به اون بفرسته تروخدا کممکم کنینننننننننن لطفاااااااا الان چیکار کنم هیچی نمیاره تا میرم تو پیجم میره تو صفحه کد

  5. من یهو پیجم پرید چیکارباید بکنم‌خواهشاکمک کنید خیلی پیجم‌مهمه برام کاریبود

  6. سلام، من رمز اینستاگرامم رو فراموش کردم، حتی ایمیلی هم که داده بودم یادم نیست راهنماییم کنید چطور رمز را پیدا کنم؟؟؟

  7. سلام من تو اینستام ۴تا اکانت داشتم بعدش چن وقت پیشا یکیشون یهویی ناپدیدشد وقتی با یه اکانت دیگه م سرچش میکردم میدیدم ولی تو اکانتام نبود دیگه تا اینکه امروز تو اینستا بودم یهو متوجه شدم اون اکانت اولیم هم ناپدید شد عین همون کار غیرقانونی هم نکردم اصلا -الان من چکارکنم پیجم برگرده خیلی مهمه اون برام خواهشا راهنمایی کنین

    • سلام وایییی الان عین همین برای من اتفاق افتاد توروخدا به منم بگید چیکار کنم پیچ کاریم یهو پرید از تو اکانتام، ولی با اکانت دیگم سرچ میکنم هست😭😭😭😭😭😭😭

  8. سلام من جدیدا وقتی میرم تواینستاگرام یه گزینه برام میاد که روش نوشته appeal

    لطفا مراحل درست کردن اینستاگرام رو برام ایمیل کنید

  9. من چند روز پیش بطور ناگهانی دیدم پیجم پاک شده اصلا نشون داده نمیشد برای فالور هام و اینستا خودمم پاک شده بود هرچی رمزم میزدم قبول نمیکرد بعد چند روز الان دیدم یهو برگشته رمزم هم دیدم اکی بود دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟

  10. سلام پیج دوم من فقط کارهای هنریم رو میذاشتم.نه فیلم گذاشتم نه قوانینی رو نقض کردم ولی پیجم نیست .انگار نه انگار چنین پیجی بوده.لطفا بگید چیکار کنم

  11. من اینستام حذف شدهبود.حالا که میخوام برگردونم میگه سنت کمتر از ۱۳زدی.باید حذف کنیم. راهی هست برگردونم

  12. سلام من پیجم دومم ک فیک بود یهو پرید . حالا با شماره تلفنم ک وارد میشم میگه کاربری پیدا نشد درحالی ک پیجم هنوز هست سرچ میکنم پیداش میکنم . سیم کارتمم غیرفعال شده ایا ممکنه از غیر فعالیه سیم کارتم پیجم پریده باشه کسی میتونه کمکم کنه ۶ هزار تا فالور دارم

  13. باسلام اکانت اینستگرامم حذف شده چکار کنم که بازگردد خواهشن کمکم نمایید چون خیلی زحمت کشیدم ونمیدانم چگونه حذف شده تمنا میکنم کمکم نمایید

  14. سلام پیج من دلیل عکسهای غیره اخلاقی غیره فعال شده یعنی هک شده لطفا جواب بدید

  15. سلام و خسته نباشید.
    پیج من چند وقته که در روز دائم از اکانتم میاد بیرون و هر بار با شمارم دوباره وارد اکانتم میشم حتی چندین بارم رمزمو عوض کردم گفتم شاید هک شدم ولی باز همون آش بود و همون کاسه ولی الان کلا اکانتم بالا نمیاد و وقتی رمز و ایمیلو وارد میکنم مینویسه oops, an error occurred ممنون میشم کمک کنید🙏

  16. من به خاطر سن که اشتباه زدم اکانت دومم وصل نمیشه.لطفا راهنماییم کنید چجوری وصل بشم

  17. من به دلیل نقض قوانین پیجم هک شده

  18. سلام من پیج 70kداشتم یه ماه پیش دیسیبل شد میتونین برش گردونین؟؟اگه برگردونین مبلغشو براتون کارت ب کارت میکنم.واسه هماهنگی بیاین دایرکت پیج دومم
    @bhnx.m یا به ایمیلم پیام بفرستید

  19. سلام من رمز اکانت اینستامو فراموش کردم جیمیل مرتبطشو هم دلیت کردم چطوری میتونم اون حسابمو غیر فعال کنم راهی وجود داره آیا؟
    با تشکر

  20. سلام کسایی که اکانتشون توسط ادمین غیر فعال شده به ایدی تلگرامم پیام بدن با کمترین زمان آزاد میکنم رایگان.

    @ali_original

  21. سلام کسایی که اکانتشون توسط ادمین غیر فعال شده به ایدی تلگرامم پیام بدن با کمترین زمان آزاد میکنم رایگان

    @ali_original

  22. سلام.من لوگ اوت کردم ولی دیگه نمیتونم وارد پیجم بشم.درخواست تغییر رمز رو هم دادم ایمیل بازیابی هم واسم میاد اما پیجم باز نمیشه دیگه.ایمیل بازیابی که برام میاد واردش میشم این پیام واسم میادchallenge_required
    یا فقط یه صفحه سفیده.اطلاعات مهمی تو پیجم گذاشتم لازمشون دارم لطفا کمکم کنید.ممنون

  23. سلام میخواستم بدونم علت شادوبن شدن چه چیزی میتونه باشه

  24. من نمیتونم وارد اکانتم بشم یعنی داخل اینستام هستم ولی یسره این پیام میده Oops,an error occurred.

  25. سلام،،من از پبجم لوگ اوت دادم دوباره که ایدی و پسووردمو وارد کردم میگه درخواست شما دچار مشکل است و نمیتونم برم تو پیجم ،در صورتی که ای دی و پسووردمو تو اینستای داداشم میزنم پیجم بالا میاد لطفا راهنماییم کنین تا بتونم تو گوشی خودم پیجم بالا بیاد اولین باره اینجوری شده با تشکر

  26. با سلام وقت بخیر
    دو تا پیج دارم و رمز پیج اول رو ب طور کلی فراموش کردم الان ک میخوام رمزو عوض کنم اینستا منو فقط با فیس بوک میشناسه
    چکار کنم ک خود اینستا اکانت اولمو اتومات حذف کنه
    لطفا پاسخ بدین با تشکر

  27. سلام.من تو ی روز بیشتر از صد نفر رو فالو و انفالو کردم و یهو از پیجم لوگ اوت شدم و دیگه نتونستم لوگین شم وقتی ایدی و رمزمو میزدم مینوشت ما رمز پیج شما رو عوض کردیم.خوهش میکنم کمکم کنید من پیجمو خیلی دوست دارم تو رو خداااا???