انتقال وجه در واتس اپ

قابلیت انتقال وجه در واتس اپ به زودی برای کاربران فراهم خواهد شد

برایان اکتون (Brian Acton)، یکی از بنیان‌گذاران اپلیکیشن واتس اپ (WhatsApp)، اعلام کرد که به زودی قابلیت انتقال وجه در واتس اپ برای کاربران این پیام رسان محبوب ایجاد خواهد شد. به گفته اکتون، قرار است این ویژگی برای تسهیل روند انتقال وجه کاربران در برنامه واتس اپ گنجانده شود.

تبادل مالی کاربران با قابلیت انتقال وجه در واتس اپ

برایان اکتون، از بنیان‌گذاران واتس اپ و از کارمندان قدیمی یاهو در جدیدترین اظهارات خود از ایجاد قابلیت انتقال وجه در واتس اپ در آینده نزدیک خبر داد. به این ترتیب، این پیام‌رسان محبوب نیز به زودی وارد بخش پرداخت وجه نقد شده و کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. با استفاده از قابلیت جدید انتقال وجه در واتس اپ ، کاربران این مسنجر می‌توانند بدون آن که به نصب اپلیکیشن پرداخت دیگری نیاز داشته باشند، با یکدیگر تبادل مالی داشته باشند.

انتقال وجه در واتس اپ

بریان اکتون، یکی از بنیان‌گذاران واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ در 6 اسفند، 8 ساله شد و به همین مناسبت ویژگی‌های جدید دیگری نیز به آن اضافه شده است. اخیرا این نرم افزار پیام‌رسان به کاربران خود اجازه داد تا عکس و فیلم‌های خود را به استاتوس اضافه کنند و وضعیت خود را به صورت تصویری با مخاطبان به اشتراک بگذارند. همچنین پیش از آن، قابلیت تایید دو مرحله‌ای هویت کاربران با هدف ایجاد یک لایه امنیتی جدید به این مسنجر محبوب اضافه شده بود که امنیت حساب کاربران را تا اندازه زیادی افزایش داد. هم‌اکنون کاربران واتس اپ می‌توانند از این قابلیت‌ها استفاده کنند و به زودی نیز ویژگی جدید انتقال وجه به آن اضافه خواهد شد. واتس اپ قصد دارد با اضافه کردن این امکانات جدید سهم بیشتری را در برابر دیگر مسنجرهای محبوب نزد کاربران جهان کسب کند.

اپلیکیشن واتس اپ یک پیام‌رسان فوری برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون است که توسط  شرکت سهامی واتس اپ ساخته شد و یان کوم (Jan Koum)، موسس شرکت و سازنده این برنامه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*