نفوذ آب و گرد و غبار

7 مدل خودروی داخلی با مشکل نفوذ آب و گرد و غبار مواجه هستند

سعید تاجیک، معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد که متاسفانه 7 مدل خودروی داخلی با مشکل نفوذ آب و گرد و غبار به داخل اتاق روبرو هستند. به گفته‌ی تاجیک، برخی از خودروسازهای داخلی حتی استانداردهای ساده و جزئی را نیز رعایت نمی‌کنند که یکی از آن‌ها نفوذ گرد وخاک و آب به داخل خودرو است.

معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عنوان کرد که مشکل نفوذ آب و گرد و غبار ایرادی است که ممکن است یک روز در خط تولید وجود داشته باشد و روز دیگر اتفاق نیفتد؛ چرا که در تولید خودروهای داخلی از قطعات مختلفی استفاده می‌شود و نمی‌توان این مشکل را یک ایراد کلی دانست.

سعید تاجیک در ادامه افزود:

ما به دنبال رفع ایرادهای خودروهای داخلی هستیم و تمامی ایرادهایی که می‌بینیم را گزارش می‌کنیم؛ اما متاسفانه زمانی که ایراد مورد نظر در قسمتی از خودرو رفع می‌شود، ایرادهای دیگری در سایر بخش‌های خودرو به وجود می‌آید.

7 خودرویی که فاقد استاندارد نفوذ آب و گرد و غبار هستند

طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، 7 مدل خودروی سواری تولید شده در شرکت‌های خودروسازی داخلی فاقد استاندارد نفوذ آب و گرد و غبار هستند. در این گزارش که در دی‌ماه سال جاری منتشر شده، خودروهای سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا و تیبا 2 (تیبا هاچ بک) از محصولات گروه سایپا، سمند تبریز از محصولات ایران خودرو و ام وی ام 550 از محصولات شرکت مدیران خودرو در بخش نفوذ آب دارای نمره منفی هستند. این نمره منفی نشان‌دهنده‌ی آن است که خودروهای مربوطه استانداردهای لازم را پاس نکرده‌اند و در این قسمت دارای نقص کیفی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*