ملاقات فرازمینی ها با انسان

ادعای ملاقات فرازمینی ها با انسان در پی انتشار اسناد محرمانه FBI

بحث در مورد موجودات فرازمینی، آدم فضایی‌ها، یوفوها، ملاقات ها و گزارشات مردم از برخورد نزدیک با این بیگانگان همواره از جذاب‌ترین موضوعات بوده اند. در حالی که بسیاری از مردم و یوفولوژیست‌ها در مورد تجربیات خود پیرامون ملاقات فرازمینی ها با انسان بحث و گفتگو می کنند، یک سند محرمانه از FBI توجهات را در این زمینه به خود معطوف می‌سازد. آیا ما در جهان تنها هستیم؟ آیا این احتمال وجود دارد که گونه‌ای موجودات فضایی،‌ در گوشه ای دیگر از کیهان و یا ابعادی دیگر در حال زندگی به سبکی متفاوت یا مشابه با ما باشند؟ پیشنهاد می‌کنیم اگر شما نیز از علاقمندان به اینگونه موضوعات هستید ما را تا پایان این مطلب همراهی بفرمایید.

ملاقات فرازمینی ها با انسان یکی از بمب‌های خبری خواهد بود!

سند منتشر شده در وب‌سایت FBI، اعلام می‌کند که نه تنها ما توسط بیگانگان ملاقات شده‌ایم،‌ بلکه موجوداتی که برای ملاقات با ما آمده‌اند از ابعادی دیگر هستند! اگر تاکنون ملاقات فرازمینی ها با انسان ،‌ محدود به فیلم‌ها و داستان‌های علمی و تخیلی بوده باشد،‌ ممکن است سند منتشر شده از FBI مسئله را به واقعیت اندکی نزدیک‌تر کند. ملاقات فرازمینی ها با انسان یکی از جذاب‌ترین رویداد‌هایی است که در طول تاریخ ممکن است برای انسان پیش بیاید.

اگر چنین رویدادی سرانجام به واقعیت تبدیل شود، به بزرگ‌ترین اتفاق دنیای نجوم،‌ کیهان و جهان هستی تبدیل خواهد شد. اینکه آن ها دارای چه تکنولوژی‌هایی باشند و تا چه اندازه پیشرفته‌تر از ما هستند از مهم ترین سوالاتی است که در اولین برخورد برایمان پیش می‌آید. با این حال سند محرمانه‌ی منتشر شده از FBI، ملاقات فرازمینی ها با انسان را با ذکر جزئیاتی شگفت آور مطرح می‌کند.

البته لازم به ذکر است که سند مذکور،‌ توسط سازمان FBI نوشته نشده است. در واقع این سند یک صفحه از داکیومنتی 69 صفحه‌ای با نام ufo1.pdf بوده که توسط یک مقام ریاست سابق دانشگاهی نوشته شده است.

با این حال،‌این سند FBI به عنوان یکی از اسناد محرمانه مورد توجه قرار گرفته که در نوع خود بسیار جالب است.

ملاقات فرازمینی ها با انسان

از آن‌جا که به دلیل قدیمی بودن این سند برخی کلمات به خوبی قابل مشاهده نیستند،‌ ترجمه آن را برای شما به زبان فارسی در ادامه آورده ایم.این سند در 8 جولای 1947 از سوی FBI تحویل گرفته شده که متن آن به شرح زیر است:

این نامه غیر رسمی،‌ به شکلی محترمانه برای گروهی از دانشمندان، مقامات دولتی و چند تن از نشریات ارسال شده است. اطلاعات درج شده در این سند بر اساس رویدادهایی فراتر از عادی بوده و ممکن است از سوی بسیاری از دریافت کنندگان آن نادیده گرفته شود؛ با این وجود این یک وظیفه همگانی است که اطلاعات مذکور در اختیار دیگران قرار بگیرد. (نویسنده این مقاله دارای چندین مدرک دانشگاهی بوده و پیش تر مقام ریاست یک مرکز دانشگاهی را بر عهده داشته است.)

وضعیتی بسیار جدی با توجه به پرواز بشقاب‌های پرنده پیش آمده است،‌ اگر یکی از این بشقاب‌های پرنده مورد حمله واقع شود، هواپیمای حمله کننده به طور قطع نابود خواهد شد. ممکن است این واقعیت در اذهان عمومی ایجاد رعب و وحشت کند. داده‌های اصلی در این رابطه وجود دارند و می‌بایست که حتما ارائه شوند،‌ حتی اگر این مسئله غیرقابل تصور و نامفهوم به نظر برسد.

در ادامه‌ی این نامه،‌ جزئیاتی وجود دارد که به شرح اطلاعاتی از ملاقات فرازمینی ها با انسان می‌پردازد:

1- بخشی از دیسک ( بشقاب پرنده ) خدمه را جابه‌جا می‌کند. باقی آن‌ها از راه دور کنترل می شوند.

2- مأموریت آن‌ها صلح‌طلبانه به نظر می‌رسد.

3- آن‌ها مشابه با زمینیان بوده اما اندکی از نظر اندازه از ما بزرگ‌تر هستند.

4- آن‌ها برای مردمان زمین خطرناک نیستند اما از دنیای مخصوص خود آمده‌اند.

5- آن‌ها از سیاره (به آن معنایی که ما می‌شناسیم) نیامده اند، بلکه از جایی آمده‌اند که درک و فهم آن برای ما غیرممکن است.

6- جسم خدمه و بدنه‌ی سفینه فضایی‌شان به طور خودکار متناسب با نرخ تراکم ماده ما شکل می گیرد.

7- دیسک دارای یک نوع انرژی تابشی یا اشعه است که حملات خارجی را به سادگی خنثی می‌کند. چرا که در هرزمان که اراده کنند از دیدگاه ما نامرئی شده و به بُعدی دیگر می‌روند.

8- مکانی که آنان از آن‌جا آمده‌اند همچون دنیاهای ستاره‌ای نیست و مربوط به مسئله Lokas یا Talas می شود.

9- آنان را توسط رادیو نمی‌توان دنبال کرد،‌ اما این عمل به کمک رادار امکان‌پذیر است. البته اگر یک سیستم سیگنال برای این ماشین اختراع شود.

تا اینجای گزارش،‌ اینطور برداشت می‌شود که ملاقات فرازمینی ها با انسان ، تا چه اندازه می‌تواند اسرارآمیز و پرهیجان باشد. در انتهای این نامه نیز آمده است:

ما این اطلاعات را ارائه کرده و کار بیشتری از ما ساخته نیست. اجازه دهید با تازه‌واردها با مهرمانی برخورد شود. این مسئولیتی بزرگ بر دوش قدرت‌هایی است که اهمیت این موضوع را درک می‌کنند.

ضمیمه: The Lokas سازه‌ای بیضی شکل و فلزی با قابلیت مقاومت در برابر حرارت‌های بسیار بالا می باشد که هنوز برای ما قابل درک نیست. قسمت میانی شامل یک آزمایشگاه و قسمت انتهایی آن دارای یک ابزار جنگی می باشد که اساسا از یک دستگاه تامین انرژی فوق‌العاده پیشرفته ساخته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

37 دیدگاه

  1. سلام.

    اگر کسی بگه فرازمینی ها وجود ندارن اونم با این وسعت کیهان یعنی اصلا فکر نکرده.

    فرازمینی ها در میلیون ها نژاد وجود دارن که تابع قوانین کیهانین که خودشونو فعلا به بشر نشان ندن.

    نژاد های خیر خواه دارن و نژاد های تاریک.

    نژاده های خیر خواه مثل ارکتوریان ها. پلدین ها.سیلین ها و…

    و نژاد های پست که باعث پس رفت و رشد نکردن مغز انسان شدند هم وجود دارن که ما بشر را تحت تاثیر حباب ماتریکس قرار دادن

  2. موجودات بیگانه وجود داره صد در صد . چون قران هم تایید کرده اون هارو . میخام بهتون یه چیزی بگم ولی درک میکنم که غیر قابل باور هستش چون واقعا باور نکردنی . به خدا قسم تو سال 1393 تو اسمان بشقاب پرنده دیدم که وایستاده و بعد از چند ثانیه با سرعت نور حرکت کرد اونقدر ترسیدم که یک هفته تنهایی نمیرفتم دستشویی باور کنید راست میگم دروغ نمیگم شاید باور نکردنی باشه ولی راست میگم . من با دیدن اون سفینه فضایی بیگانه وحشت کردم و فهمیدم که فرا زمینی ها دارن با سرعت نور از سیاره ما تحقیق میکنن که ما متوجه ان ها نیستیم و فقط موقعی دیده میشن که سفینه ان ها برای یک لحضه وایستاده اند و بعد از یک یا دو ساعت یا چند ثانیه با سرعت بالا حرکت میکنه . باور کنید من خودم هم باورم نشد از ترسم چند بار چشمو باز و بسته کردم که ببینم خوابم یا بیدارم . واقعا ترسیدم . نخاستم اینو به پدر و مادرم بگم چون میترسیدم اونا فکر کنن که من خل شدم . ولی الان زندگی رو درک کردم که اون ها هم توسط خداوند بزرگ به وجود امده اند و به خدا ایمان دارم . پس نمیترسم

  3. خواهشن ای پستای بی اساسو نذارید من واقعاً تعجب کردم،نه منبع می دین نه تو هیچ سایت دیگه ای از این حرفا زده… خواهشاً تحقیق کنید اول بعد مطلب بذارید.من خودم به شخصه ۲ سال هست به سایت شما سر می زنم ولی با این پست کاملاً منو ناامید کردید.لطفا برای بازدید بیشتر پستای الکی نذارید‌بهنی چی از یک بعد دیگه اومدن؟؟اگ همچین چیزی صحت داشته باشه خبرگزاری های مهم یه مطلب می ذارن در موردش!

    • عزیز جان شما مثل اینکه نگرفتین داستان رو ، یه سری اسناد رو FBI رو سایتش گذاشته این ترجمه یکی از همون اسناده . لینک منبع رو ببین قبل از اینکه کسی رو متهم به چیزی بکنی

    • زوده بفهمید .زمانش که برسه همه میفهمید .مطالب رو تعید میکنم

    • سلام دوست عزیز خیی خوبه که براحتی چیزی را نمیپذیرید ، و پیشنهاد میکنم براحتی هم چون اطلاع نداید هیچ چیز قضاوت نکنید بهتره کمی فکر کنید و بدون قالب های ذهنی با اتکا به گنجینه ای که در قلبتون به امانت است در سکوت ذهنی بررسی کنید .
      ما درگیر یکسری قالب های اشتباه هستیم و متاسفانه خیلی چیزهای اشتباه پذیرفتیم و حتی خوب میدونیم و دم از پیشرفت و علم و دانش هم میزنیم . قالب های ذهنیتون بشکنید و بدون اونها نگاه کنید .

  4. سلام
    موجودات فرا زمینی واقعی هستند بطوری که قران آن را تایید کرده .
    اگر کسی خواست به ایمیل من پیام بده
    ایمیل: ماینز صدو بیست وشش یاهو دات کام

  5. با این حساب بررسی زندگی زمینی ها برای فرارمینی ها مثل بررسی زندگی کرم خاکیه

    • این حرف درستی نیست ک ما تحقیقا از اون موجودات ضعیف تر هستیم چون ب گفته قران انسان از همه خلایق بالاتر است البته ک همه انسان ها ن ولی حتما اون ها از ما قوی تر نیستند ولی احتمالا در مواردی مثل حیوانات ک در مواردی از ما قوی تر هستند اون ها هم احتمالا در مواردی قوی تر هستند ولی در کل انسان اشرف مخلوقات است

      • سلام انسان از نظر معنوی اشرف مخلوقات هست.مثلا جن بسسار پایین تر از انسان هست.اما قابلیت عبور در زمان و طی کردن مسافت بسیار زیاد در یک لحظه هست.قایلیت تبدیل شدن به هر موجودی رو داره و همون طور که معنی جن یعنی نامریی،قابلیت نامریی شدن داره.اما از نظر معنوی بسیار پایین تر از انسان هست

  6. سلام دوستان
    کسایی که سریال colony رو دنبال میکنن بیشتر میتونن این موضوعات رو درک کنن..مخصوصا صدایی ک پارسال ناسا از فضا منتشر کرد هم توی فیلم آنالیز میشه که آخرش میفهمن یه شماره معکوس برای یه رخداده… شدیدا پیشنهاد میکنم سریال colony رو ببینید بازم میگم شدیدا پیشنهاد میکنم
    ممنون از وقتی ک گذاشتید

  7. خیلی عجیبه چرا این فرازمینی.ها فقط تو اروپا و امریکا دیده میشن

  8. حالا همه سایت های مختلف که کلا مطالبشون اینه یک روز نیست گوشی مدل جدید یک کمپانی اومده از فرداش شروع میکنن به درج شایعات مربوط به گوشی فلان بعد میرسه به چه چیزهای باید داشت باشد بعدش میگن عکس های لو رفته منتصب به فلان گوشی بعد میگن فیلم لو رفته بعد تا برسه نمایشگاه و وقتی معرفی میشه می نویسن چیزهایی که این گوشی باید میداشت و نداشت و ال و بل و دوباره شرو میشه مدل بعدیش

    این مطلب رو خیلیا دوست دارن برای ما مهم نیست همین که زحمت میکشن سعی میکنن مطلالب علمی که یوفو هم جزوش میتونه باشه پیدا و ترجمه و نشر میکنن یک کار متفاوت و ارزشمند هستش

    فقط کاش در مورد این مطلبتون توضیحات بیشتری می نوشتین عجیب هستش اف بی ای همچین سنتی رو منتشر کرده

    ولی از اون عجیب تر توضیحات اون سند در مورد فرازمینی هاست که اصلا فکرش رو نمیکردم تا الان اینطوری هم ممکنه باشه ، اخه بعد دیگر منظورش شاید کیهان دیگه اومدن که کلا قانون فیزیک و همچیش با ما فرق داره بوده به هرحال در مورد اینکه منظورش از این جمله ها چی بوده که توضیح نداده بوده که ولی بعید میدونم بعد بوده باشه با عقل جور در نمیاد

  9. خیلیییی هیجان انگیز به نظر میاد خیلی خوشم اومد طبیعی هم هست واقعا میشه فکر کرد بش که شاید واقعیت داشته باشه که البته من که از خدامه چون خیلیییییی باحالههه این موضو
    آرش مرسی از مطلب خوبت کلی دوس داشتم

  10. خیلی خیلی جالب بود ممنون، گجت نیوز فوق العاده ای لطفا مثل همیشه راجبه وفو و همچین مسایلی بزارید کسایی که خوششون نمیاد میتونن نخونن 🙂

  11. دمت گرم گجت نیوز….بازم ازین مقالات واتفاقات بزار خیلییی باحاله…من همش دنبالش میکنم…
    از دست اندرکاران گجت نیوز تشکر فراوان دارم …

  12. واقعیت دارن همه گفته ها

  13. سلام
    خیلی چیزهای دیگه هم وجود داره
    که اصلا هیچکس هیچی دربارشون نمیداند
    اگه خودم عکس های فوق سری که به یک شکلی به دستم رسید با بدختی رمزشون شکستم ندیده بودم
    باور نمی کردم
    یکیش این چندتا کشور فناوری ساخت یوفو رو توانستن رو جنگ افزارشون پیدا کنن
    تو عکس های که دیدم چندتا یوفورو تیک تیک کرده بودن عکس گرفته بودن
    البته این عکس ها مال چند سال قبل هست
    چندتا عکس هم بود که المان ها تو جنگ جهانی دوم با یو فو گرفت بودن البته ان عکس ها بدون هیچ فتوشاپب بود
    حتی تو ان فایلها درباره مثلث هم بود که کشتی کم کم محو میشد تو برمودار از بالا فیلم گرفته بودن
    میتونم در اختیارتون بزارم تنها مشکلم این که برد هارد سوخته هرکی میتونه کمک کنه برد درست کنم
    بگه عکس ها فیلم هارو بزارم

  14. اگه یوفو دیدین خبر بدید تا بیام نگاه کنم شاید قانعشون کردیم از سفینه ی شیطون بیان پایین یه ناهاری یه شامی یه چیزی با هم بزنیم???

  15. ایول انصافا مرتبه به مرتبه داره جذاب تر غیر قابل تصور تر و پیچیده تر میشه بعضی اشخاص که با دیدن همچین مقوله یا اسنادی شوکه میشن اول طبیعی ست چون باس لول درکشون بالا بره بعد از تقویت شدن راجبش فکر کنن نظر بدن نه تو صفر کیلومتر سیخ کنن تو موضوع، یوفوها تو تکنولوژی و فن شناسی 1 میلیون سال جلوتر از انسانن که این علم شامل همه رشته ها میشه یعنی کلا تو تمام عرصه ها مکس شدن. تنکیو گجت

  16. دوس داشتم.بادمه یه بار اخبار شبکه سه هم گفت ک ناسا وجود فرازمینی هارو تایید کرده.موفق و پیروز باشی گجت جان.

  17. عـــــــــلــــــــیـ

    اگه fbi هم نتونه موجودات فضایی رو کشف کنه ، گجت نیوز اونا رو پیدا میکنه … D:

  18. احتمالا جن دیدن.چون اونا از به بعد دیگه هستند.

  19. اگه واقعا این اسناد مربوط به fbi باشه به نظر میاد انسانها تنها نیستند. تو این کشور (usa) سازمانها معمولا نمیتونن اطلاعات بیخود سرهم کنن. چون باید جوابگو باشن. این ویژگیهایی که تو این سند ذکر شده برای ما واقعا ترسناکه. چون فکر نمیکنم تا حداقل ۱۰۰ سال دیگه تکنولوژی ما حتی به مثلا سفینشون برسه.

  20. ایم مقاله بیشتر از اینکه به حقیقت وجود یوفو نزدیک باشه ، بیشتر شبیه تلاش های دوستان برای جا انداختن اجنه به جای موجودات فوق پیشرفته فرازمینی میمونه.
    من جدی نمیگیرم شما هم جدی نگیرید.

    • ببخشید دقیقا میشه بگی کجای این مطلب به اجنه اشاره شده ؟

      یا نکنه برداشت سطحی شما از جهانهای دیگر به اجنه ربط پیدا میکنه؟

      ما هم شما رو جدی نمیگیریم
      خوش باشی 🙂

    • درود بر شما
      کاربر گرامی توجه داسته باشید مطلبی که مطالعه فرمودید عینا ترجمه اسناد منتشر شده توسط FBI هست و هیچگونه تغییری که باعث انحراف مطلب بشه در اون صورت نگرفته. متن کامل داکیومنت منتشر شده توسط FBI در لینک منبع مطلب موجود هست و میتونید مطالعه بفرمایید.
      پیروز باشید

      • البته لازم به ذکر است که سند مذکور،‌ توسط سازمان FBI نوشته نشده است. در واقع این سند یک صفحه از داکیومنتی 69 صفحه‌ای با نام ufo1.pdf بوده که توسط یک مقام ریاست سابق دانشگاهی نوشته شده است.
        .
        شما خودتون جواب خودتون رو دادید این اصلا سند FBI نیست طبق گفته های مقاله پس اصلا ارزشی نداره

        • دقت نمیکنید متاسفانه
          نه بنده و نه در مقاله نگفتیم که این اسناد رو FBI نوشته به وضوح اشاره کردیم که این اسناد رو FBI منتشر کرده. دقت بفرمایید نوشتن و انتشار دو کلمه متفاوت با دو معنی مختلف هستن.

        • بخدا شماها خیلی زودباور هستین.چرا باور میکنین که موجودات فضایی وجود دادن.همش دروغه محضه.اصلا خوده ماانسانهاهم وجود نداریم.بشینبن یکم فکربکنبن میفهمبن که راست میگم.ماتو هلوگرام هستیم

      • فرمودید که سند عینا ترجمه شده درحالیکه بند شماره سه میگه این موجودات شبیه انسانها هستند ولی در سایز بزرگتر.
        شما ترجمه خودتون رو نگاه کنید ببینید که کلا من در آوردی هست.
        امیدوارم همه ترجمه های دیگر تون به اینصورت نباشه.
        بهرحال خوانندگان به ترجمه شما اعتماد میکنن و این مسئولیت شما رو سنگین میکنه.

        • با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی، اگر دقت می‌کردید مشخص بود که اعداد بالا پایین شده و بند شماره‌ی 4 اشتباها با شماره‌ی 3 مشخص شده بود. همینطور بندی که فرمودید درج نشده بود که اصلاح شد
          تغییری در اصل سند از سوی ما صورت نگرفته بود، عذرخواهی میکنم بابت این مسئله

  21. عاشق این سایت اصن انگار واسه خودمه من ساختن ، من عاشق تکنولوژی و فضا و بیگانگو ومطالب نظامی که این سایت همه ی اینارو پوشش میده

    • آره باید به جای گجت نیوز اسمشو بزارن یوفو نیوز

      • اگه از این مطلب خوشت نمیاد چرا پس مطلب رو تا تهش خوندی؟ اگه خوشت میاد چرا زحمات این بنده خداها رو زیر سوال میبری؟ من مطمئنم خیلی ها مث خودم عاشق اینجور مطالب هستن. حالا یه سایت پیدا شده داره با کیفیت اینا رو تحویلمون میده تو بهت بر خورده؟
        تازه کلی مطلب گجتی تو این سایت هست در واقع تمرکز اصلی روی گوشی موشیه تا مطالب علمی
        به من باشه میگم این مطالب رو دو نه ببخشید برابر کنید
        دم همه گجت نیوزی های عزیز گرم

      • این مطالب برای من جالبه. کسی دوست نداره مجبور نیست بخونه.