گوشی گلکسی ایکس کاور 4 در سکوت خبری معرفی شد

گوشی گلکسی ایکس کاور 4 در سکوت خبری معرفی شد

روز گذشته سر و کله گوشی گلکسی ایکس کاور 4 (Galaxy Xcover 4) در لیست FCC دیده شد که نشان از عرضه زودهنگام آن می‌دهد. اما گویا سامسونگ قصد شکستن رکورد سرعت را دارد؛ چرا که ساعاتی بعد، گوشی گلکسی ایکس کاور 4 را در وب‌سایت آلمانی خود قرار داده و به‌طور رسمی به معرفی آن پرداخته است.

گوشی گلکسی ایکس کاور 4 مقاوم‌تر از نسل قبل

پس از بررسی مشخصات اعلام‌شده در این وب‌سایت، می‌بینیم بسیاری از آنها با شایعاتی که قبلا در خصوص گوشی گلکسی ایکس کاور 4 شنیده بودیم، تطابق دارند. طراحی این محصول به مدل قبل از آن، یعنی گلکسی ایکس کاور 3 (Galaxy Xcover 3) شبیه است. البته به نظر می‌رسد سامسونگ فریم اصلی آن را تقویت کرده و لایه‌ای از پلاستیک بر روی آن پوشانده است. در حالی که این پوشش را در قاب پشتی دستگاه نیز مشاهده می‌کنیم، سه دکمه فیزیکی در قاب جلوی اسمارت فون خودنمایی می‌کنند. البته باتوجه به شنیده‌های قبل، این انتظار را از جان‌سخت جدید سامسونگ داشتیم زیرا کاربر قرار است این گوشی هوشمند را در گرد و غبار، آب، گل و لای و مکان‌هایی از این دست به همراه داشته باشد.

گوشی گلکسی ایکس کاور 4 در سکوت خبری معرفی شد

اخذ تاییدیه IP68 و استانداردهای نظامی آمریکا

جان به‌در بردن از همه این موارد با اخذ گواهی IP68 و MIL-STD 810G تضمین شده‌اند. IP68 به این دلیل صادر شده که گوشی Xcover 4 آزمایشات سختی مانند قرار گرفتن در عمق 1.5 متری آب به مدت یک ساعت را گذرانده و همچنین در برابر نفوذ گرد و خاک از خود مقاومت بالایی نشان داده است. از سوی دیگر، این محصول گواهی MIL-STD 810G یا همان استاندارد نظامی ایالات متحده را نیز اخذ کرده و بدین ترتیب، قرار است در وضعیت‌های سخت دمایی و ارتعاشی، قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید و دیگر شکنجه‌های مختلف دوام بالایی از خود نشان دهد. البته یکی دیگر از مهمترین تضمین‌های MIL-STD 810G برای دارندگان ایکس کاور 4 ، مقاومت این گوشی در برابر رطوبت و آب شور است؛ چرا که این دو مورد در محدوده استانداردهای IP قرار ندارند.

مشخصات گوشی گلکسی ایکس کاور 4

در بخش مشخصات سخت افزاری، گوشی گلکسی ایکس کاور 4 مجهز به یک نمایشگر 4.99 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720 پیکسل بوده و از چیپست اگزینوس 7570 سامسونگ قدرت گرفته است. از دیگر مشخصات گلکسی ایکس کاور 4 می‌توان به 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسل اشاره کرد. وظیفه روشن نگه‌ داشتن همه این سیستم را یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد؛ این محصول 172 گرم وزن دارد.

قیمت گلکسی ایکس کاور سامسونگ نیز در اروپا 259 یورو است و انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر در سایر نقاط جهان در دسترس قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*